ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה זה ביטוח חובה?

לכל אותם אלו שלא בטוחים לגמרי לגבי ההבדלים בין פוליסות הביטוח השונות לרכב, הכנו קצת מידע אינפורמטיבי שיעזר לכם להבין קצת יותר טוב כיצד פועל ביטוח החובה, מה הבדלים בין ביטוח החובה לביטוח מקיף, מה מכיל הביטוח החובה ועוד. אנו מאמינים כי ידע זה כוח ותוכלו בעזרתו להבין טוב יותר כיצד פועלים הדברים וגם תצליחו כפועל יוצא מכך לרכש את פוליסת הביטוח המתאימה לרכבכם. נשמח להגיש לכם גם עזרה בטלפון ומענה ישיר לכל שאלה או בעיה שמציקה לכם בכל הנוגע לביטוח החובה.

אז מה זה בכלל אם כן ביטוח חובה לרכב?
פשוטו כמשמעו! ביטוח חובה לרכב הינו פוליסת ביטוח אשר אותה חייב לרכוש כל בעל רכב במדינת ישראל על פי החוק. פוליסת החובה מגינה עלינו בפני נזקים גופניים שאירעו לאחד מיושבי הרכב של הנהג או אחד מיושבי הרכב של הנהג האחר או הולך רגל וזאת כתוצאה מתאונה שנגרמה באשמתנו.

איך נקבע מחיר הביטוח חובה לרכב?
חברות הביטוח דורשות מבעל הרכב במקרים הללו מספר פרטים קריטיים אשר מאפשרים לחברה להנפיק לו מחיר לפוליסת הביטוח רכב. שלל הפרטים אותם יצטרך בעל הרכב למסור נוגעים לשני נושאים עיקריים: פרטי הרכב המדובר ופרטי הנהגים המיועדים לנהוג על אותו הרכב. הזנת כלל הנתונים הללו אל מחשבי חברת הביטוח יכולה להנפיק בתוך שניות מחיר ספציפי לאותם פרטים שהוזנו.

למה כדאי להשוות מחירי ביטוח חובה לרכב?
מחירי ביטוח חובה לרכב יש לבדוק היטב, ועליהם אסור כלל להתפשר! בידקו בכל פעם שאתם ניגשים לחדש את ביטוח החובה מה המחיר המוצע לכם וודאו שאכן מדובר בפוליסת ביטוח רכב משתלמת לרכב ושאין אף חברת ביטוח אחרת שמציעה לכם פוליסת ביטוח חובה בתעריפים משתלמים יותר. השוואת מחירים קפדנית תוכל לעמוד על פערי המחירים ולנתב אתכם אל הפוליסה הכי משתלמת מבין כל הפוליסות בשוק.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח רכב |  צור קשר