ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף

ביטוח מקיף הינה פוליסת ביטוח לרכב אותה תוכלו לרכוש בעבור רכבכם. בניגוד לביטוח החובה לא מדובר בפוליסה המחויבת על פי החוק אלא בפולית רשות.

 

מה זה בדיוק ביטוח מקיף?

ביטוח מקיף מאפשר לנו לקבל הגנה ביטוחית בגין נזקי רכוש שאירעו לרכב המבוטח ובנוסף ניתן להרחיבה כך שתגן על נזקי רכוש שאירעו לצד שלישי. את הפוליסה תוכל לשנות ולהתאים באופן אישי לצרכיך.

 

אילו סעיפים ניתן להוסיף לפוליסה?

פוליסת הביטוח המקיף הינה פוליסה מודולארית, אשר ניתן יהיה להתאים לצרכיך.תוכלו להוסיף בין היתר: הגנה משפטית, תיקון שמשות, רכב חלופי, שירותי דרך ועוד.

 

אילו מקרים נכללים תחת הגדרת הביטוח המקיף?

ההגנה הביטוחית פרוסה על מגוון רחב של מקרים ואירועים אפשריים אשר בגינם תזכה בפיצוי הכספי. בין היתר: תאונות דרכים, גניבה, פריצה לרכב, נזקי טבע, נזקי אש, מעשה זדון ועוד.

 

מהו סכום הפיצוי במקרה של נזק?

סכום הפיצוי נקבע בהתאם לנזק שארע לרכב. שמאי יקבע את גובה הנזק ולפיו ישולם סכום הפיצוי. יש להחסיר את מחיר ההשתתפות העצמית שנקבעה בפוליסה מסכום הפיצוי הסופי.

 

למה כדאי לנו להשוות מחירים?

בעידן של ליברליזציה בענף הביטוח בישראל, יכולים בעלי הרכבים להוזיל את מחירי הביטוח המקיף לרכב לאחר השוואת מחירים קפדנים. תוכלו למצוא פערים משמעותיים במחירי הביטוח המקיף לרכב.

 

מאמרים נוספים בנושא ביטוח מקיף:

השוואת מחירים ביטוח מקיף לרכב
מה זה ביטוח מקיף
ביטוח מקיף לאוטו
ביטוח אוטו
השוואת ביטוח מקיף
ביטוח מקיף זול

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר