ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהג חדש

נהגים חדשים הם נהגים אשר על פי החוק, הוציאו רישיון נהיגה לפני פחות משנתיים. לאחר שנתיים הופך הנהג החדש לנהג מן המניין.

 

אילו הגבלות יש על נהג חדש?

לנהגים חדשים יש הגבלות רבות שמאפשרות למשרד התחבורה לפקח בצורה יותר טובה על אותם נהגים צעירים בנוסף להוריד משמעותית את מספר הנהגים החדשים המעורבים בתאונות דרכים. בין ההגבלים שחוקקו על הנהגים החדשים ניתן למצוא: חובה לנהוג בתחילת התקופה עם נהג מלווה או נהג ותיק, הגבלה על מספר הנוסעים ברכב וגם חובה לתלות שלט נהג חדש על השמשה.

כמה עולה ביטוח נהג חדש?

נהגים חדשים מעורבים יותר בתאונות דרכים ועל כן מפעילים לעיתים תכופות יותר בממוצע את ביטוח הרכב. עקב כך נאלצים נהגים חדשים כמו גם נהגים צעירים (נהגים מתחת לגיל 24) לשלם מחירי פרמייה גבוהים יותר משאר הנהגים על פוליסות הביטוח לרכב. מחירי הפרמייה אמנם גבוהים מאוד אך משתנים בין חברה אחת לשניה או רכב אחד לשני.

למה כדאי להשוות מחירי ביטוח נהג חדש?

ענף הביטוח הפך בשנים האחרונות לתחרותי מאוד ועל כן ניתן לזהות כיום פערים עצומים במחירי פוליסות הביטוח. בטרם תרכשו את פוליסת הביטוח לנהג חדש, כדאי שתעשו סקר שוק ותבדקו את מחירי ביטוח רכב לנהג חדש בחברת הביטוח וסוכנויות הביטוח השונות. מחקר מעמיק יוכל לחסוך לכסף כסף רב על מחיר הביטוח

 

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נהג חדש:

נהג חדש
ביטוח נהג חדש
מחיר ביטוח נהג חדש
ביטוח נהג חדש
ביטוח נהג חדש מחירים

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח רכב |  צור קשר