ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לתקופה קצרה

ישנם הרבה מאוד מקרים בהם נרצה לעשות ביטוח רכב לתקופה קצרה. באופן כללי כל חברות הביטוח בישראל מבטחות רכבים בפוליסות ביטוח שתוקפן הוא שנה אחת. אולם המפקח על הביטוח מחייב את חברות הביטוח למכור לצרכני ביטוח הרכב בישראל גם פוליסות ביטוח לתקופות קצרות יותר. מתי נרצה לרכוש פוליסת ביטוח לתקופה קצרה? למשל, אם אנחנו מתכננים השנה למכור את הרכב או להחליף את הרכב ברכב אחר, הדורשת גם החלפה של פוליסת הביטוח כדי שתתאים לרכב החדש. או במקרים בהם אנו מתכננים נסיעה ארוכה לחו"ל לצורך עבודה או מגורים ורוצים להפסיק את הביטוח באמצע.

כיצד מחשבים את עלות הביטוח לתקופה קצרה
כאמור, תקופת המינימום שבה ניתן לעשות ביטוח לרכב היא שבעה ימים. פחות מתקופה זו מדובר בעלות שאינה משתלמת לחברת הביטוח. את הביטוח לתקופה קצרה ניתן לעשות למגוון פוליסות הביטוח כלומר, ניתן לעשות ביטוח חובה לתקופה קצרה או ביטוח מקיף, ואפילו יש ביטוח הנקרא ביטוח לסופי שבוע בלבד שמיועד לחיילים שנוהגים ברכב רק בסופי שבוע. כמובן שתעריפי הביטוח לתקופה קצרה משתנים מחברה לחברה ותלויים כמובן באורך התקופה. כך שמחירה של פוליסת ביטוח לשלושה חודשים יהיה שונה ממחיר של פוליסת ביטוח לחצי שנה.

למה חברות הביטוח אינן מעודדות ביטוח לתקופה קצרה?
בכל חברות הביטוח לא תמצאו אף פרסום או המלצה אשר מעודדת את הלקוחות הפוטנציאלים לרכוש פוליסת ביטוח לתקופה קצרה. התקופה המקובלת ביותר על חברות הביטוח היא תקופה של שנה. למרות זאת פוליסות הביטוח לתקופות קצרות קיימות בשטח מפני שהמפקח על הביטוח מחייב את חברות הביטוח למכור אותן. הסיבה שזה בבחינת מידע לא מפורסם היא שזה פשוט מאוד לא כל כך משתלם כלכלית לחברות הביטוח למכור פוליסות לטווח קצר.

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר