ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד ג´

ביטוח צד ג´ לרכב היא פוליסת ביטוח אשר אותה תוכלו לרכוש עבור רכבכם. בניגוד לביטוח החובה ובדומה לביטוח המקיף, אין חובה בחוק לרכוש את הפוליסה ועל כן היא בגדר רשות בלבד.

 

מה זה ביטוח צד ג´ לרכב?

ביטוח צד ג´ מאפשר לך לקבל מטריה ביטוחית בגין נזקים שאירעו לרכב אחר או לרכוש של אחר וזאת  כתוצאה מנהיגה ברכב המדובר. המצב השכיח ביותר הוא נזק שנגרם לרכב אחר כתצואה מתאונת דרכים בה הוכחה אשמתך.

 

מהו סכום הפיצוי?

סכום הפיצוי נקבע בהתאם לנזק הכספי שארע לרכוש או לרכב – עם זאת לא יעלה הנזק מעל גבול האחריות שנקבעה בפוליסה. מסכום הפיצוי נוריד את מחיר ההשתתפות העצמית, ניתן תמורת סכום כסף נוסף להגדיל את מחיר הפוליסה ולבטל כל אפשרות של תשלום השתתפות עצמית.

 

אילו כיסויים ניתן להוסיף?

פוליסת הביטוח מאפשרת לנו להוסיף ולהוריד פרמטרים בהתאם לנדרש וכך להתאים את הפוליסה במיוחד לצרכינו הביטוחיים. בין היתר תמצאו בפוליסה: שירותי גרירה, תיקון שמשות, טיפול בתביעות, כיסוי נהג צעיר ועוד.

 

מי מתאים לרכישת ביטוח צד ג´?

חשוב לזכור כי פוליסת ביטוח צד ג´ הינה חלק בסיס בפוליסת הביטוח המקיף. ביטוח צד ג´ ללא ביטוח מקיף מתאים בעיקר לבעלי רכבים ישנים אשר ערכם הנמוך לא מחייב רכישת ביטוח מקיף.

 

למה כדאי להשוואת את מחירי הביטוח?

ענף ביטוח הרכב בוער ותוסס בשנים האחרונות. התחרות בענף הביאה למצב בו ישנם פערים עמוקים כיום במחירי הביטוח בין חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח השונות. על כן כדאי מאוד לבדוק בכל שנה מחדש ולוודא שאתם רוכשים ביטוח משתלם וכדאי עבורכם.

 

מאמרים נוספים בנושא ביטוח צד ג´:

כמה עולה ביטוח צד ג´
ביטוח צד ג´
ביטוח חובה וצד ג´
מחשבון ביטוח צד ג´
השוואת מחירים ביטוח צד ג´

 

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר