ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף זול

בין הביטוחים השונים לרכב, ביטוח חובה וביטח צד ג ´ ישנו גם הביטוח המקיף. כאנשים רציונלים  אנו נרצה ביטוח מקיף במחיר הטוב ביותר או במילים אחרות ביטוח מקיף זול, זה בסדר ניתן להשתמש במילה הגסה זול אך יש לדעת כי לפעמים מה שזול עולה ביוקר ולכן עליכם לבדוק את המרכיבים השונים של ביטוח זה ולבדוק כי ביום גשום הוא יישב לכם קצת שמש.

מה זה ביטוח מקיף?
תחילה אסביר בקצרה מה הוא אותו ביטוח מקיף, ביטוח זה נקרא כך מכיוון שמטרתו היא להגן עלינו ממרבית התרחישים העלולים לקרות. ביטוח מסוג זה אמור להגן עלינו במידה והרכב נגנב, נשרף, היה שותף בתאונה( גם אם באשמת בעל הרכב וגם אם לא) ופגיעות טבע. חשוב לציין כי אין זה חובה מבחינת חוק לרכוש ביטוח מקיף אך מבחינת חובה אישית אנו ממליצים עליו בחום מכיוון שהמשפט "לי זה לא יקרה" הוא רק משפט ולא משקף מציאות.

כיצד נקבע המחיר?
מחירי הביטוחים המקיפים השונים נקבעים בהתאם להיסטורית התאונות של הנהג וכמו כן על פי סוג הרכב, האם הוא נחשב כגניב או אולי יוקרתי? כל אלו משפעים על המחיר. כאשר מדברים על ביטוח זול לרכב  אין הכוונה לביטוח הזול ביותר מכל ההצעות שתקבלו וזאת מכיוון שחשוב לבדוק מה הוא מכיל בתוכו האם יכסה אתכם בשעת הצורך וכו. לאחר בדיקה מדוקדקת של המרכיבים השונים ובדיקה של עלות מול תועלת אנו מבטיחים לכם כי תוכלו למצוא ביטוח רכב מקיף בזול (גם אם לא הזול ביותר) וגם כזה שיעניק לכם ביטחון וכיסוי בשעת הצורך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר