ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב – מה חדש

אחת לתקופה נערכות רפורמות ושינויים נכנסים לתוקף גם במסגרת עריכת ביטוח לרכב. לאחרונה – נערכו שינויים גם בשקלול המחיר של פוליסת ביטוח חובה על פי מערכות הבטיחות שמותקנות ברכב, וניתן לצפות בכך גם במחשבון ביטוח החובה החדש באתר הממשלתי. ככל שמתגלה כי הרכב בטוח יותר לנסיעה על הכביש ואילו הנהג מהווה נהג זהיר בין אם אלו נתונים אובייקטיבים או סובייקטיבים שלו, המחיר הולך ויורד- ולא רק בביטוח חובה אלא בכלל הפוליסות לביטוח רכב.

אופן בחירת השמאים
בין חברות הביטוח רכב ובין התאגדות השמאים בישראל ישנו חוזה, אשר הפרתו עלולה לגרום לקנס שיוטל על ידי משרד האוצר בעקבות טיב המקרה. כל כשל שכשה שהתנהלותה של חברה מגבה שליחת תלונה למשרד האוצר, לא לפני שפונים למחלקת התלונות אצל אותה חברת הביטוח. במידה שנתגלה ניגוד עניינים או הפרה של חוזה בין גורמים שונים, יש לגלות ערנות ולפעול כאזרחים שומרי חוק.

האפשרות לקבל שירות VIP
שירות VIP אינו שירות חדש במסגרת הביטוח המקיף, אולם זהו אחד מן השירותים המשתלמים והנוחים ביותר שישנם עבור מי שעבר טראומה עם הרכב, מועד ללכת למקום אחד והרכב  למוסך. בדרך כלל, אין תוספת של ממש בשירות זה מבחינה כספית, אולם התוספת היא הערך המוסף שיש בשירות הזה – שיש בו יותר תועלת משירותים אחרים.

אפשר להגיש תובענות ייצוגיות בביטוח רכב
התובענות הייצוגיות יכולות לייצג קהל רב של אנשים אשר עלול להפגע מדבר מה המצדיק קיומה של תביעת נזיקין. יש לציין, כי מי שמחליט לתבוע את הרשויות או כל גורם אחר בתביעה ייצוגית – זו אינה תביעה שקשורה לפוליסת הביטוח, ויש לשכור את שירותיו של עורך דין המומחה לתביעות ייצוגיות או אותו הנושא.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר