ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רכישת ביטוח רכב תוך דקות – האם אפשרי?

ביטוח רכב – הוא פוליסה של כמה אלפי שקלים. לא מדובר על הוצאה חד פעמית ו"גמרנו", אלא על מוצר שיש בכוחו להחזיר עשרות ומאות אלפי שקלים במקרה ביטוח אחד, כלומר – במחיר של כמה אלפי שקלים, למנוע הוצאה גדולה פי עשרות מונים. הכל תלוי בגישה; החוק מחייב אתכם לעשות ביטוח חובה אם יש לכם כלי רכב ממונע, אולם אם אתם מעוניינים בכך, תוכלו להוסיף ולעשות ביטוח מקיף. הביטוח המקיף יעניק לכם רשת ביטחון בתחום הפיננסי וגם באמצעות שירותים שונים שתצטרכו להם בשעה של מקרה ביטוח.

השוואה – בתוך פרק זמן קצר
את השוואת המחירים תוכלו לעשות בתוך פרק זמן קצר בלבד – כשהרעיון הוא למעשה לבחון שתיים או שלוש הצעות מחיר של פוליסות ביטוח רכב. יש לבחון כל פוליסה בנפרד – ביטוח חובה, מקיף וצד ג´ שלרוב נכנסת באופן אוטומטי בביטוח המקיף. ניתן לרכוש כל פוליסה בנפרד, כיון שחברת הביטוח שמבטיחה לכם את מחיר ביטוח החובה הזול ביותר עלולה להציע לכם את המחיר היקר ביותר (ולאו דווקא משתלם) בביטוח המקיף.

איך משווים?
ההשוואה נעשית תוך כדי פניה דרך האינטרנט לקבלת השוואת מחירים. אתם משאירים את פרטי ההתקשרות שלכם בעמוד ההשוואה, ומקבלים בהמשך שיחת טלפון משתיים – שלוש חברות ביטוח בדרך כלל. תוכלו לשוחח עם הנציגים ולהבין, מה עומד מאחורי המחיר שמציעים לכם.

הכול – בשיחת טלפון
שיחת טלפון אחת יכולה להוביל לרכישת פוליסת ביטוח ולהפעלתה במקום. המשמעות היא שאין צורך להמתין עד לקבלת הפוליסה בדואר, אלא שהיא תיכנס לתוקף כבר עם סגירת שיחת הטלפון עם נציג המכירות. יש לוודא שקיבלתם למייל פוליסה זמנית או לפחות אישור על התשלום, לצורך קבלה או אישור והוכחה על עריכת הפוליסה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר