ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שרות טיפול משפטי בתביעות צד ג

אחת מן האופציות שמתחילות לצוץ במסגרת הניסיון לבדל את מה שפוליסת ביטוח רכב מציעה למבוטח היא שירות של טיפול משפטי בתביעות צד ג´. מה זה אומר? שתמורת תשלום נוסף תוכלו לקבל גם את הזכות לייעוץ משפטי בעת תביעות בגין תאונה עם רכב של צד שלישי.

למה צריך ייצוג משפטי?
לא נהוג לקשר את הביטוח עם ייצוג משפטי, אבל האמת היא שלעיתים כאשר לא בטוחים מי אשם בתאונה, שני הצדדים מגיעים לבית המשפט בכדי להגיע לפשרה והחלטה. לרוב המסקנה היא שצד אחד נמצא אשם קצת יותר וחברת הביטוח שלו נאלצת להוציא קצת יותר כסף בגין הנזק שנגרם. בדיוק בשל העובדה הזו, ומתוך רצון ממשי להגן על ההוצאות שלה, חברת הביטוח  מציעה כיום במסגרת ביטוח צד ג´ גם את הזכות לייצוג משפטי. כמובן, שזה כרוך בתשלום נוסף..

לא כל חברת ביטוח תיתן לכם את הפריבילגיה הזו
לנוכח מה שהסברנו, זה נראה די טבעי לקבל שירותי יעץ משפטיים במסגרת ביטוח צד ג´ או לפחות לקבל את האופציה לשלם ולקבל אותם לא? ובכן...האמת היא שלא כל חברת ביטוח תדאג לתת לכם את האופציה הזו, שכן חלק כוללות בסעיף כיסוי נזקים, גם השתתפות בלקיחת עו"ד בעת תביעת ביטוח אך לא שירותי ייעץ משפטי במקרה הצורך מטעמה.

איך זה עובד בפועל?
אם רוצים להשתמש בשירות הזה, יש ראשית כל להודיע לחברת הביטוח בדבר התאונה ובדבר קבלת ההודעה על ההזמנה לבית משפט. או אז, תדרשו למלא טופס תביעה שבו מסופר סיפור המקרה. אל הטופס הזה מומלץ לצרף כמה שיותר מסמכים, עדויות וכל מסמך רלוונטי למקרה. רק יחסי פתיחות מלאים מול העו"ד המייצג מחברת הביטוח יוכל לסייע לכם לצלוח את התביעה המשפטית בשלום.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר