ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית חודש נובמבר 2013

נהגים ברכבים היברידיים זוכים למחירי ביטוח רכב נוחים יותר, תודות למספר פרמטרים – אחד מהם הוא המהפכה הירוקה של הרכבים בישראל ובעולם בכלל. כשהמגמה מטה את הכף לטובת ביטוחי רכב לרכבים חשמליים או היברידיים, חשוב לזכור כי אלו בדרך כלל אינם נחלת הנהגים הצעירים בדרך כלל, המשתמשים בהם הם אלו שיכולים לאפשר לעצמם רכישה של רכב פרטי היברידי או חשמלי, או שהוא יקבל אותו ממקום העבודה בתנאים מקלים. לפחות מכיוון הדלק, ישנה הקלה על ההוצאות השנתיות.

נתונים של הנהג במכונית ההיברידית
הנהג במכונית ההיברידית נוהג במכונית בעלת מנוע בנזין של 1,800 סמ"ק, רכב בן 2 כריות אויר לפחות, יש ברכב מערכת למניעת נעילת גלגלים אולם לא ESP ולא מערכות התרעה. הנהג עצמו בן גיל 35 ומחזיק ברישיון נהיגה כ-13 שנים, ללא הרשעה בביטוח או שלילת רישיון בשלוש השנים האחרונות.

השפעת פרופיל הנהג על ההוצאות השנתיות
למעשה, פרופיל של נהג זהיר יכול למצות את מחיר הביטוח לרכב שלו במחיר זול יחסית, לעתים אף יותר ממחיר שהיה מקבל אילו היה נוהג ברכב אחר. כך או כך, עדיין מדובר על אותו נהג זהיר, שכנראה הנסיעה באותה מכונית משוכללת מקל על נסיעה זהירה והימנעות מתאונות דרכים. המחירים אפוא יתחילו ב- 1,353 שקלים חדשים אצל חברת ש.שלמה ויעפילו אל 2,094 ₪ בחברת איי אי ג´י.

פערי מחירים גדולים
יש לשים לב, כי מספר חברות ביטוח – לרוב אלו שמייקרות את המחירים, אינן תמיד מטפלות באותם קהלי יעד ספציפיים באופן ממוקד, ומתמחרות את השירות לפי ספקי שירותים שנותנים מחיר יקר, והלקוח עלול להפסיד פעמיים. רצוי לערוך השוואת מחירים כדי למצוא מי חברת הביטוח שתיתן מחיר סביר בביטוח וגם תנאי החזרים ושירותים משתלמים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר