ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

צרכנים חכמים מבצעים השוואת ביטוח מקיף לרכב

צרכנות נבונה בימינו מאופיינת ביכולת להבין מה עומד מאחורי המחירים ולבחור מתוך מודעות למחיר ולמה שעומד מאחוריו את המוצר או את השירות הנכון. ניתן לעשות את זה למעשה בכל מוצר ובין כל שירות, ורצוי לעשות את זה בעיקר במוצרים רגולטוריים כמו למשל הביטוח לרכב, אותו יש לשלם מדי שנה – הוצאה שמסתכמת "רק" בכמה אלפי שקלים לשנה עבור כל רכב ורכב שמוחזק באותה הבעלות. ההשוואה הזו מאפשרת לפתוח פתח למיקוח ולהבנה – מה בעצם עומד מאחורי ההצעה?

יתרונות בהשוואת ביטוח מקיף
היתרון בהשוואת הביטוח המקיף משתנים בין כל הצעה. כמובן שכל הצעה שיכולה להשמע מושכת במיוחד – תתברר לעמקה. בסופו של עניין, גם הפוליסה הזולה ביותר עלולה שלא לענות על הציפיות שלנו בזמן הצורך, ומי שלא היה אחראי לעשות את ביטוח הגרירה ושירותי הדרך למשל, לא יהנה מחבילת הסיוע הזו בזמן הקריטי ביותר, אלא אם יוציא מכיסו פי עשרות מונים יותר.

מה רצוי לשאול את חברת הביטוח?
בררו מול נציג המכירות מהו היתרון שמוצע לכם דווקא בחברת ביטוח זו על פני החברות המתחרות בשוק. האם דמי הכינון של הפוליסה? האם יש להן הטבות או ביטוחים ושירותים מיוחדים שניתנים ללקוחות בעלי פרופיל כמו שלכם? האם זה שירות VIP? נסו, בררו ותיהנו.

ככל שתשלמו יותר – כך תוכלו לחסוך
זו לא קלישאה, ובמרבית המקרים זה אכן עובד; ככל שתשלמו יותר עבור פוליסה לביטוח רכב ובאופן מושכל, כן תזכו לשלם פחות דמי השתתפות עצמית ולקבל החזרים גבוהים יותר, כיסוי שלא יאלץ אתכם לחשוב פעמיים אם להפעיל פוליסה שממילא שילמתם עליה אלפי שקלים. לפעמים שירות מיוחד יכול לעשות את ההבדל, אפילו יותר ממחיר כיון שמדובר כאן גם על חוויה לא נעימה שניתן לעבור יותר בקלות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר