ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ממה מורכבת פוליסת ביטוח לרכב מסחרי

רכב מסחרי נחשב לפחות נפוץ מאשר רכב פרטי, אולם נמצא יותר זמן על הכבישים, קרוב לודאי. חברות הביטוח רואות ברכבים מסחריים גורם סיכון שונה מזה של רכב פרטי באופן מהותי, ומפלחים את הפוליסות לביטוח רכב בהתאם, על פי סוגו. רכבים מסחריים נחלקים לשתי קבוצות – רכב מסחרי בעל משקל של עד לארבעה טונות, או מעל לארבעה טונות. בשתי הקטגוריות הללו, יכולים להכלל סוגי רכבים שונים: משאיות, טרקטורים, רכבי שירות, רכבי הובלות ורכבים נוספים בעלי מטען או כלים. רכב שכזה עלול להיות חשוב לדרגות סיכון גבוהות יותר, כל עוד הוא מסיע אנשים או חומרים מסוכנים.

למה הנסיעה ברכב מסחרי מסוכנת יותר?
חברות הביטוח תופשות את הרכב המסחרי ככזה שמועד ליותר תביעות ביטוח. הרכב הזה נמצא יותר זמן על הכבישים, יש חלקים "מתים" של טווח נראה שעלולים להיות מסוכנים כמו למשל במקרי עקיפה, הם מובילים יותר נוסעים ומסכנים אותם בנסיעה, מובילים חומרים מסוכנים, הנהגים עלולים להיות עייפים מעבודה והרכב – להשחק.

מה כולל ביטוח כזה?
ביטוח לרכב מסחרי יכול לכלול הוצאות לתיקון במקרי התהפכות או התנגשות מקרית – גם אם הרכב עשה תאונה עצמית. הביטוח יכיל עוד סעיף לגניבת הרכב או ניסיון לגניבה, נזקים שנגרמו כתוצאה מהתלקחות ואש, ברק, שיטפון או סערה וגם התפוצצות הרכב. הביטוח יכיל סעיפים של ביטוח לנזק שנגרם בזדון, הוצאות שכר עורך דין ונזקים לצד שלישי.

פוליסה מעט שונה מן הרגיל
זוהי פוליסה מעט שונה מפוליסה של ביטוח רכב פרטי; אין בה סעיפי כיסוי מינימליים ואפשר למצוא לא מעט קומבינציות ווריאציות להרכבת הפוליסה מתנאים שונים. חשוב לבדוק את הפוליסה, את התנאים שהיא מכילה ואת המחיר שיתבקש עליה ולהשוות זאת להצעה של חברות ביטוח אחרות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר