ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת כיסוי ועלויות בביטוח רכב

אחת מן הסיבות בגינן מבוטחים משלמים הרבה כסף על פוליסת ביטוח רכב  טיפוסית אליה הם משתייכים, היא משום שאינם משווים כיסוי ועלויות בביטוח הרכב שלהם. ובכן רצוי לדעת שיש שוני בין עלויות הכיסוי בביטוח בין חברה לחברה ויש עוד פרמטרים שחשוב לבדוק אם ברצונכם להיות צרכנים חכמים יותר בכל הקשור לביטוח רכב.

השוואת גובה הכיסוי של חברת הביטוח
 תתפלאו לשמוע אבל יש הרבה הבדל בין כיסוי ביטוחי שתציע לכם חברה קטנה לבין זו שתציע לכם חברה גדולה. נהוג לחשוב כי החברות הגדולות בטח ידרשו תשלום פוליסה גבוה יותר בעבור הכיסוי הביטוחי הגבוה אך האבסורד הוא שלעיתים הם ייקחו הרבה פחות ממה שתדרשו לשלם בחברות הנישה.

בידקו את ההשתתפות העצמית וגובהה
גם סעיף ההשתתפות העצמית הוא סעיף שיש נטייה להתעלם ממנו. אך בגינו משלמים הרבה כסף כאשר החוק הוא די פשוט- יותר השתתפות עצמית, פחות תשלום על הביטוח המקיף ולהפך. חלק מן החברות יחד עם זאת לא מתנות את עלות הכיסוי שהם נותנות בתוך עלות הפוליסה ולכן שווה לבדוק זאת לעומק ולבצע השוואת מחירים מדוקדקת בנושא זה. הבדילו בין השתתפות עצמית לכיסוי   ביטוחי משום שלא מדובר באותו נושא. השתתפות עצמית היא כמה אתם תאלצו לשלם במקרה של נזק לרכב שלכם. כיסוי ביטוחי הוא עד כמה כסף יכסה הביטוח שלכם נזק במקרה הצורך.

התייחסות לתביעות קודמות
עוד דבר שיש לבדוק הוא לגבי ההתייחסות לתביעות קודמות. חלק מן החברות יתנו לכם קנס גבוה בעבור הנושא הזה, בעוד חברות אחרות יעלו את המחיר אך לא בשיעור משמעותי במיוחד. לכן, חשוב כי תבדקו כמה יעלה לכם ביטוח עם עבר של תביעות שטרם פג תוקפן. השוואת מחירים נכונה תחסוך לכם לא מעט כסף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר