ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב- האלטרנטיבות

אנחנו אוהבים אלטרנטיבות, לדעת שיש "קומבינות" ולא "הכול סגור". הרי לא ניתן לקבל הצעת מחיר לפוליסת ביטוח רכב כאילו ניתנה כגזר דין. תמיד ניתן לפנות לדוד ההוא שיש לו קשרים בחברת הביטוח, או לבני הזוג ש"מבינים מעט יותר", להתקשר לחברות הביטוח המתחרות ולספר אודות הצעת המחיר הנמוכה מאוד שקיבלתם בחברה ההיא. "אז למה לא עשיתם את הביטוח דווקא שם??" שואלים אתכם. - משום שישנן אלטרנטיבות, ואתם הולכים לנצל אותן. לצורך העניין קיימות השוואות מחירים בין פוליסות לביטוח רכב, כל מה שצריך זה להתחבר לאינטרנט ולהשאיר פרטים.

התקשרות עם סוכן הביטוח
אז למה לא להתקשר עם סוכן הביטוח הותיק שלכם? עבור לקוחות שמחפשים יחס אישי ואדם שינהל בעבורם את מצבור הפוליסות, זה יכול להתאים. סוכן הביטוח יטפל בתביעת הביטוח כבבת עינו, אולם יהיה זמין לזמן מוגבל במשך היום. סוכן הביטוח יגבה עמלה עבור השירותים שלו, ויש לו בדרך כלל קשר קבוע עם חברת ביטוח אותה הוא מייצג – לכן אין מבחר גדול כל כך בבחירת אלטרנטיבות ביטוח רכב שאת הבחירה הוא במילא עושה עבורכם.

עריכת פוליסת ביטוח באינטרנט
ישנה גם הדרך הישירה – התקשרות מול חברות הביטוח. לא חייבים ליצור קשר עם כולן – מומלץ לשוחח עם 2-3 נציגים בלבד על מנת למנוע הצפת מידע. ניתן להשאיר פרטי התקשרות באתרים להשוואת מחירי פוליסות ביטוח רכב.

איך בוחרים?
לבחור את הפוליסה לבד דורש ידע בסיסי; אילו פוליסות לביטוח רכב קיימות, על מה כדאי להתעכב ואיזה מחיר לשנות, אילו כיסויים להוסיף ואם כדאי, איך להשוות – חשוב להשוות גם סעיפים פנימיים בפוליסה ומעט מונחים בתחום הביטוח. ניתן לבחור את הפוליסות בשתי חברות ביטוח שונות – הכול שאלה של כדאיות ושיקולים נוספים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר