ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לנשים

ביטוח רכב לנשים? לא עוד. עד לפני שנים מספר, היה נהוג לייצר הבדל בין ביטוח רכב לנשים (וגם מתח במחירים) משום שנשים פשוט נהגו באופן זהיר יותר, כך מספרים הנתונים הסטטיסטיים. נשים גורמות לפחות תאונות דרכים באופן כללי, ומעורבות באופן מובהק בפחות תאונות דרכים קטלניות. תהיה הסיבה אשר תהיה, ביצעו רפורמה מתקנת לעניין, וכיום אין הבדלים בין מחירי פוליסות ביטוח לנשים ובין פוליסות לביטוח שמבוטחים בהן גם גברים. כך, חברות הביטוח אמנם אינן מפצות את הנשים או למעשה מזמנות אותן להיות מבוטחות דרכם, אלא משתמשות בתחליפים – הטבות למשל.

ביטוח רכב עם הטבה לנשים
הטבות בביטוח רכב לנשים יכולות להיות מגולמות במחירים או בתוספות כיסויים אחרים שניתנים בהטבה, והגדילו לעשות חברות ביטוח רכב שמעניקות שירות של החלפת גלגל באמצע הדרך (לפחות כאן כן קיימת אפליה, אולם זהו שירות שניתן בדרך כלל בהטבה, אז למה לסרב לו?). הטבות נוספות הן למשל הורדת דמי ההשתתפות העצמית בביטוח.

רכבים שמורים
נשים שומרות יותר על צורת הרכב, או שלא מתקנות אותו במוסך. עצם כך שנשים תובעות פחות את חברות הביטוח בשל גרימת נזק בזדון לרכב, כבר נתון מזמין, ואילו יש נהגת בודדת או רק נהגות ברכב שאין להן עבר ביטוחי של תאונות דרכים או שלילות רישיון בשלוש השנים הקודמות, יש מקום להוזלה.

ביטוח תלוי רכב
נשים הנוהגות ברכבים הנוטים להיגנב יותר תשלמנה סכום גדול יותר בביטוח רכב לעומת נשים שמחזיקות ברכבים ללא נטיה כזו. על כן, גם סוג הרכב ישנה לביטוח זה. כשמדובר על רכבי אספנות או על רכבי יוקרה ובסך הכול רכבים בעלי מחיר ביטוח גבוה, ממילא סכום הביטוח הממוצע יעלה, אולם יש מקום להוזלה – במיוחד במשפחות עם ילדים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר