ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך חוסכים במחירי הביטוח?

ביטוח רכב הוא מבין קבוצות הביטוחים ההכרחיים, ביחוד עבור מי שיש ברשותו רכב או שהוא נוהג בכזה. ביטוח רכב הוא למי שיש לו כלי רכב פרטי – דו גלגלי או מכונית פרטית וגם רכב מסחרי לרשתו העסק, וכל רכב אחר שיש לו לוחית רישוי של משרד הרישוי. ביטוח רכב, משמעותו שמבטחים את הרכב עצמו, אבל לא רק; בביטוח חובה אשר החוק מחייב לעשות הכיסוי הוא אודות נזקי גוף, ביטוח צד ג´ יעניק כיסוי לנזקים שנעשו לצד שלישי שתובע את המבוטח וביטוח מקיף – אכן לנזקים לרכב המבוטח.

השוואת מחירים
המחירים בביטוח נאמדים במאות שקלים ואלפי לכל פוליסה בנפרד. רצוי לדעת איך למרן במחירים, כדי לקבל פוליסת ביטוח שאינה רק זולה, אלא גם משתלמת מכולן. הפערים בין שלל ההצעות יכולים להיות גם הם גדולים – בהפרשים של מאות ואלפי שקלים לשנה – כשניתן לבדוק את סעיפי הפוליסה לעומק, באמצעות סקר קצר.

לחסוך – ולקבל יותר?
אתם רוצים, באופן מובן, לחסוך בהוצאה השנתית, ועדיין לקבל יותר ויותר משנה לשנה. לקבל יותר החזרים במידת הצורך, לשלם פחות דמי השתתפות עצמית בתביעת ביטוח, לקבל יותר כיסויים מחברת הביטוח. היות שלא ניתן לאכול את העוגה מכל הכיוונים ולהשאיר אותה בכל זאת שלמה, זה עניין של יחסיות;

לא לשאול אחרים
ההשוואה היא שלכם ועבורכם, ואין להשוות אותה עם השכן, גם אם יש לו רכב זהה לשלכם. לכל מבוטח ישנה קבוצת מאפיינים שעל פיה מותאם המחיר. המחיר של הביטוח של השכן מורכב על פי רשימת הסעיפים שהוא בחר, לאחר השינויים שהוא ערך או מה שהותאם לו. חברת ביטוח אחת שהייתה זולה מאוד עבור אחד, יכולה להיות יקרה ביותר עבור אחר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר