ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רכישת ביטוחי רכב דרך האינטרנט והמובייל

המובייל הוא אמנם חלק מן הקמה האנושית של מרבית מתושבי העולם, ואפילו אצל ילדים מגיל 5, כאן בישראל. טוענים, שהמשקפיים של גוגל תחלפנה את הטרנד העכשווי הטלפוני, ויאפשרו הצצה לעולם שהוא כולו סייבר. מבין היתרונות, יש אפשרות למצוא את הפוליסה המשתלמת ביותר לביטוח רכב. ניתן לעשות השוואת מחירים בין שלל ההצעות שניתנות, ולהגיע למחיר הטוב ביותר עבור ההחזרים הרבים והגבוהים ביותר, עם דמי השתתפות נמוכים יותר. כדי לדעת מה מבין הפוליסות משתלמת יותר, יש לפנות אל חברת הביטוח ישירות, טלפונית.

לרכוש את הביטוח באמצעות אינטרנט
למרות שמוצרים ושירותים רבים נמכרים באמצעות האינטרנט, עדיין פוליסות הביטוח נמכרות באופן טלפוני. המשמעות היא שאין צורך להשאיר פרטי אשראי באתרי האינטרנט, וגם אם ישנו שירות כזה, הוא לרוב מאובטח ממילא. השאלה האי – האם אתם רוכשים חתול בשק? האם אתם יודעים מה הפוליסה שלכם באמת מכילה, מה ניתן להוסיף לה והין להוריד?

פוליסת ביטוח חובה
כדי לרכוש ביטוח חובה באמצעות האינטרנט יש לערוך השוואת מחירים באמצעות מחשבון ביטוח לרכב. המחשבון מתמחר למבוטח את המחיר הסופי לביטוח חובה. לאחר מכן, יש ליצור קשר עם לפחות שתי חברות ביטוח, ולעריך פוליסה. רצוי לסגור עסקה עם החברה שתציע מחיר זול ביחס להחזרים גבוהים יותר ולדמי השתתפות נמוכים יותר.

פוליסת ביטוח מקיף
רכישת הביטוח המקיף תיעשה לאחר השוואת מחירים באמצעות האינטרנט, כלומר – השארת פרטי התקשרות והמתנה להתקשרות של נציגי 2-3 מחברות הביטוח. רק אז, ניתן לשמוע מפיהם אודות פוליסות, מבצעים חדשים, אפשרות לתמרן ולשנות חלק מן התנאים לפי ההתאמה. ניתן לנסות ולברר אודות הנחה בביטוח למי שעורך חבילת ביטוחים שכוללת ביטוח מקיף, חובה וצד ג´ באותה חברת ביטוח.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר