ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב חובה חוק

ביטוח חובה  כשמו כן הוא, מאז ומתמיד נחשב כחובה שיש לדאוג לה בעת הנהיגה לרכב ולא משנה אם אתה נהג ישן או נהג חדש. עד שנות ה-90 ביטוח החובה היה בידיה של חברת ביטוח אחת שעבדה מול הממשלה ורק מולה היה ניתן לבצע פוליסות של ביטוח חובה. היא גם קבעה את רף המחירים שלא היה עליו עוררין. אלא שאז קמה מהומה גדולה ורצון לעשות את השוק תחרותי יותר ונכנס לתוקפו חוק חברות הביטוח.
 
מהו חוק חברות הביטוח?
 חוק חברות הביטוח או חוק ביטוח רכב חובה  למעשה קבע כי כל חברת ביטוח רשאית להציע מחירון משלה על ביטוח החובה על סמך פרמטרים קבועים וידועים מראש אשר השפעתם על המחיר ידועה וקבועה מראש. מאז נכנס חוק זה לתוקפו, עברו הרבה מים בנהר וכיום מדובר בשוק לא רק תחרותי מאוד, אלא אפילו על גבול הפרוע. מספיק להסתכל באינדקס מחירי ביטוח החובה של משרד התחבורה בכדי להבין את פערי המחירים הגדולים בין חברה לחברה.
 
ומה עוד קבע החוק?
 החוק שנקבע בכדי להוזיל בסופו של דבר את מחירי ביטוח הרכב, הורה בנוסף כי ביטוח חובה יהיה כשמו. על כל נהג תוטל החובה להחזיק בו ומי שייתפס בלעדיו צפוי לסנקציות פיננסיות כבדות. בנוסף לכך, נקבע כי במקרה של פיצוי למבוטח אשר נפצע בתאונת דרכים, הפיצוי לא ייצא מקופתה של חברת הביטוח אלא מקופה לאומית המיועדת לכך ושאליה מועברים כספים שכל תכליתם היא לממן טיפול בפצועים מתאונות.
 
אז על מה למעשה ביטוח החובה מגן?
 א גם אתם תהיתם הגיע הזמן לתת תשובה. ביטוח החובה למעשה מגן.. עליכם! בניגוד לביטוח מקיף  אשר נועד להגן על הרכב במקרה של נזק, ביטוח חובה נועד להגן עליכם במקרה של פציעה בתאונת דרכים ולממן את עלויות האמבולנס והטיפול בכם. מכיוון שמדובר פה בדני נפשות, אין ספק מדוע ביטוח זה הוא בגדר חובה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר