ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב עובדי מדינה 2013

עובדי מדינה, בשונה מן האזרח הפשוט העובד בסקטור הפרטי, לעיתים זוכים להנחות משמעותיות על שירותים שונים דוגמת ביטוח רכב למשל. אין ספק, השוק הציבורי הוא שוק חזק ומבוסס מאוד ולכן חברות רבות רוצות לעבוד איתו, משום שידוע כי תהיה זו הכנסה עבורם לטווח הארוך. אז מה למעשה ההבדלים שמאפשרים לעובדי מדינה להשיג הנחות כאלו?

מדובר בקבוצה גדולה וחזקה כלכלית
 ראשית כל, כל מה שאמרנו, מדובר במגזר עשיר מאוד ומבוסס שלרוב מחפש חוזים והתקשרויות לטווח ארוך שישרתו את כל המשרדים והעובדים בכל רחבי הארץ במסגרת השירות הציבורי הספציפי שלו ניתנת ההצעה. שנית, מדובר בקבוצה לא גדולה, אלא ענקית מאוד של עובדים! בשל כך, הם יכולים להשיג הנחות משמעותיות מאוד כמעט על כל דבר,גם על סוגי ביטוחי הרכב השונים: מביטוח חובה ועד ביטוח צד ג´.

לרוב בעלי צי מכוניות גדול
 לא רק שמדובר בקבוצה גדולה מאוד של עובדים ומבוססת, אלא שגם ברבים מן המשרדים ניתנות גם הטבות דוגמת רכב חברה. רכב חברה הוא לרוב לא יחידני, אלא חלק מצי מכוניות גדול. כאשר רוכשים צי מכוניות גדול בתנאים של ליסינג תפעולי, הרי שאין מנוס אלא מלתת ביטוח רכב לעובדי מדינה  במחיר טוב יותר. הרי מדובר על צי של לעיתים יותר מ-300 מכוניות שמבטחים בבת אחת. אף חברה לא תרצה להפסיד הזדמנות כזו סביר להניח.

גם עובדי מדינה מחוייבים בביטוח חובה
 יחד עם הטבות אלו, חשוב לומר כי גם עובדי מדינה מחויבים כמו כל אזרח אחר בעשייה של ביטוח חובה.  המחירים של ביטוח חובה לסקטור זה, הם לרוב דומים למחירים של הציבור הפרטי משום שמדובר בביטוח שהוא כללי יותר המסתמך על סוג הרכב והשנתון שלו ופחות על סטאטוס מקום העבודה שלך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר