ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד נקבעת עלות ביטוח רכב?

עלות של ביטוח רכב נקבעת בהתאם לפרמטרים תקופתיים. בשנים האחרונות נוספו עוד פרמטרים לתמחור הביטוח לרכב, וניתן להבחין בהם כחלק ממחשבון ביטוח חובה שבאתר משרד האוצר. למעשה, אותם פרמטרים להשוואת מחירי ביטוח רכב נקבעים לפי שיקולים שונים של משרד האוצר, כדי להגיע לתמחיר המדויק ככל שניתן עבור כל מבוטח; לפי עקרונות התמחור, ניתן לומר שמבוטחים שמשתמשים באופן שוטף ברכב ולמעשה עושים קילומטראז´ים רבים של שימוש ברכב לאורך השנה, הרכב שנשחק נתון ליותר תאונות וכך גם הנהג שמתקשה לשמור על הערנות. משום כך המחירים בביטוח משתנים גם על פי קילומטראז´ הרכב.

אילו מרכיבי עלות יש בביטוחי רכב?
לכל אחד משלושת סוגי הביטוחים לרכב ישנם מרכיבי מחיר קבועים. כל אחת מחברות הביטוח מעניקה דגש שונה לכל אחד מן המרכיבים הללו. אלו יכולים להיות סוג הרכב והדגם שלו, נפח המנוע, כמות כריות האויר שיש בו, אביזרי הבטיחות – קיומן של מערכות מסייעות לנהיגה בטוחה יותר, מיגונים כדוגמת אזעקה או מערכת נעילה מיוחדת ועוד.

גם הנהג קובע
הנהג או הנהגת מצוידים במספר פרמטרים נוספים לשם תמחור – בעבר היו ניתנות הנחות נוספות עבור נהגות, אולם כיום ישנה מין אפליה מתקנת בנושא. גיל הנהג יכול לבטא את רמת האחריות שנהג לוקח בזמן הנהיגה, וגם ותק הרישיון של הנהג כאשר כמובן לוקחים בחשבון גם עבר ביטוחי של תאונות והרשעות ביטוח או שלילת רישיון.

פרמטרים נוספים
ישנם פרמטרים נוספים ואולי אפילו בלתי כתובים שנלקחים בחשבון, כמו למשל אם ישנם ילדים שנוסעים ברכב, האם המגורים הם בקרבת הקו הירוק או בבית צמוד קרקע, מי משתמש ברכב – האם זהו נהג בודד או שיש עוד משתמשים ואם זהו רכב שנקרא "רכב ישן" בהגדרה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר