ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הרכיבים מהם בנוי ביטוח הרכב שלכם

רגע לפני שעורכים את הביטוח הבא לרכב, רצוי לגייס כמה רגעים ולהבין לעומק על מה למעשה משלמי ומהם הרכיבים בביטוח רכב נכון לכל פוליסת ביטוח. ראשית, ישנו ביטוח חובה שבו ישנם תנאים קבועים, ואילו בביטוח המקיף ישנם רכיבי בסיס ורכיבי תוספת. את ביטוח החובה כל נהג ונהגת חייבים להכיר ולדאוג שיהיה ברכב בזמן שהם נוהגים בו. החוק מחייב ביטוח מסוג זה רק כשהוא בתוקף וכולל בתוכו את כל סוגי הנהגים הקבועים ברכב – ופונקציה זו משפיעה באופן ישיר גם על מחיר הפוליסה.

שכבת הגנה לרכב
שכבת ההגנה לרכב עצמו היא הביטוח המקיף, ביטוח זכות שהוא בגדר המלצה חשובה לכל בעל רכב. יש בה סעיפי בסיס כמו למשל כיסויים כנגד גניבת רכב, תאונות דרכים, פגיעה מנזקי טבע, שריפות ועוד. לגבי כל היתר – לרבות הרחבת תקרת הביטוח, יש צורך לרכוש תוספות ביטוח בתוספת תשלום. זהו ביטוח שמכיל לרוב גם גרסה סטנדרטית לביטוח צד ג´.
 
עולם שלם של מוצרי ביטוח
אם מעוניינים לרכוש הרחבות שונות בביטוח המקיף לרכב, ניתן להשלים את הביטוח המקיף באמצעות ביטוח לצד שלישי. מוצרי הביטוח הנוספים יכללו בין היתר רכב חלופי בזמן שהרכב המבוטח מושבת, טוטל לוס  או שנגנב, ביטוחי תכולה – כמו למשל ביטוח למערכת הסטריאו או ה- DVD וכו´.
 
למה לקנות ביטוח מקיף?
על אף שביטוח מקיף אינו מחויב החוק, הוא מחויב המציאות. רצוי לייצר מצב של כיסוי כולל ככל שניתן למקרי ביטוח שונים. למרות שזה עולה באופן חד פעמי סכום של אלפי שקלים לשנה בביטוח, הפעלתו ותשלום דמי השתתפות עצמית עדיין נמוכים יותר מסכום התשלום ללא הביטוח ומצדיקים פעמים רבות את ההעלאה במחירי הפוליסות כשלוש שנים לאחר התביעה. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר