ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פוליסת ביטוח רכב מקיף ללא דרישות מיגון

לחברות הביטוח לרכב חשוב לדעת כמה שיותר פרטים על הרכב, על מנת להרכיב עבור המבוטח את פוליסת הביטוח המתאימה לו. ביטוח רכב בהתאמה אישית מאפשר למבוטח ליהנות בעצמו לא רק ממחיר משתלם, אלא שהתנאים בפוליסה נבחרו על ידו – תוך כדי השוואת המחירים ניתן לדון בכל סעיף בנפרד ולהבין מהי תרומתו לביטוח ואם הוא נחוץ. במידה וזה כיסוי הרחבה, ניתן לבטלו ולחסוך בזמן תשלום על הפוליסה עוד כמה עשרות או מאות שקלים, אולם בזמן אמת, יתכן שדווקא הכיסויים הללו יהיו שימושיים.

מערכות מיגון לרכב
ישנן חברות ביטוח רכב שדורשות להתקין מערכות מיגון אשר מרתיעות גנבים ופורצים לרכבים, ביחוד ברכבים כמו רכבי שטח או מכוניות יוקרה וגם מכוניות שהן "רבי מכר" וחלקי החילוף שלהן נחוצים לאותו גנב. כדי שחברת הביטוח לא תיאלץ לשלם למבוטח כספים עבור גניבת הרכב היא מחייבת אותו להתקין אמצעי הגנה שיצמצם את הסבירות שהמקרה הזה יקרה.

התקנה חד פעמית - חיסכון משמעותי במחירי ביטוח
מי שמחפש לעשות ביטוח מקיף זול, ישנו פיתרון שמקל על מחירי הביטוח למשך מספר השנים הקרובות: התקנה חד פעמית של מערכת מיגון אחת לפחות עשויה לצמצם את המחיר. יש להראות לחברת הביטוח את הטופס שמצהיר על ידי המתקין כי יש ברכב את האבטחה הנדרשת.

מבצעים של חברות הביטוח
ישנן חברות ביטוח שמאפשרות למבוטחים שלהן ליהנות גם מביטוח רכב ללא צורך בהוכחת המיגון. המבצע הזה לרוב כולל רכבים עד סדר גודל של מחיר מסוים, ונועד למשוך לקוחות גם מחברות אחרות להצטרף אל חברת הביטוח הזו. המבצעים הללו עשויים להיות בשווי של מאות שקלים, וגם הפוליסה עצמה לא תתייקר, וכן לחסוך גם את טרחת ההתקנה. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר