ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך נכון לבצע השוואת מחירי ביטוח חובה

ביטוח חובה אמנם מחויב לעשייה על פי החוק בידי כל מי שיש לו רכב מנועי העונה על ההגדרה של תקנות התעבורה. מצד שני, הוא אינו מעניק כיסוי בכל מקרי הנזק במסגרת נסיעה ברכב; כדי לענות גם על מקרים של נזקים לרכב עצמו או לקבל פיצוי כספי שמכסה את ההוצאות עבור תביעות של צד שלישי, ניתן לעשות ביטוח נוסף – ביטוח רכוש, שנחשב ליותר יקר מביטוח חובה. מי שמשלם יותר- בדרך כלל חוסך יותר, וזה המוטו העיקרי בתשלום על פוליסות ביטוח, כמובן לאחר שנבדקו במסגרת השוואת מחירי ביטוח רכב עצמאית. 

ביטוח חובה הוא ביטוח לכולם
ביטוח החובה חייב להתייחס לנהגים שמורשים לנהוג ברכב; כלומר – ישנם תנאים מקדימים: על הנהג להיות בעל רשיון נהיגה, כשיר לנהיגה על פי מגבלות הרישוי – לרבות מגבלות שנתן המרב"ד, יש לדאוג גם לרישוי תקף לרכב. כשכל אלו מדווחים לחברת הביטוח, ניתן לייצר ביטוח חובה שמעניק כיסוי לנהגים המדווחים. אין לאפשר לנהגים בלתי מורשים לנהוג ברכב, או מי שאינו כלול בביטוח החובה.

הכיסויים שמעניק ביטוח חובה
הכיסויים שביטוח רכב חובה מעניק אלו כיסויים סטנדרטיים וקבועים – אין פוליסה אחת שונה מרעותה בתחום הפוליסות לביטוח חובה. כל הפוליסות מעניקות כיסוי גם עבור הנהג וגם עבור נוסעי רכבו ותחת תנאי הפוליסה. מצד שני, ישנם פרמטרים שמשתנים בין הפוליסות, וביניהם תקרת הביטוח ומחיר עבור כל סעיף.

לבדוק מחירי ביטוח חובה
השוואת מחירי ביטוח חובה נעשית באמצעות מחשבון ביטוח חובה, שכן זהו הכלי היחיד שמאפשר בדיקה ממוחשבת בכל זמן של המחיר העכשווי של ביטוח חובה, כפי שנציגי חברות הביטוח יציעו למבוטחים. כך ניתן ליצור קשר עם כמה מחברות הביטוח הזולות ביותר עבור אותו מבוטח.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר