ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיסוי ביטוחי בשל גרימת נזק לצד שלישי

הצד השלישי – מיהו? כל גורם – בין אם אדם פרטי או חברה, בעל עסק שחלונות הראווה שלו נפגעו או רשות מקומית שתובעת את כספי תיקון הרמזור שנעקר ממקומו. מי שנקלע לתאונה אפילו אם רק הוא יצא ניזוק מהתקרית, יכול לתבוע את הפוגע. הוא יכול להחליף עימו פרטים ולתבוע אותו אישית, לאתר אותו על פי מספר לוחית הרישוי או לעשות החלפת פרטי ביטוח רכב עם המבוטח ולתבוע את חברת הביטוח שלו באמצעות החברה שמבטחת אותו. מבחינה זו, חשוב במיוחד שיהיה ביטוח לצד שלישי.

ביטוח צד שלישי מהו?
ביטוח צד שלישי הוא הביטוח שנמצא בדרך כלל באופן אוטומטי בביטוח המקיף בכיסוי הסטנדרטי שלו, והוא מעניק כיסוי עד לסכום מסוים מוסכם מראש עבור תביעות צד שלישי. הצד השלישי יכול לתבוע סכומים קטנים כגדולים – כפי שהוא יכול להוכיח את הנזק, ואם מדובר בסכומים גדולים ממחיר ההשתתפות העצמית בביטוח לצד שלישי, ישתלם לתבוע את חברת הביטוח.

מתי כדאי לפתוח תביעת צד ג´?
לא תמיד משתלם בביטוח רכב לפתוח תביעה, משום דמי ההשתתפות העצמית. כאשר דמי ההשתתפות העצמית גבוהים מסכום ההחזר, עדיף לשאת ולתת "אחד על אחד". לקחת את הרכב למוסך שיטפל ברכב- ששני הצדדים מסכימים לגביו, ואילו ההוצאות יחולו על צד המבוטח.

באילו מצבים כדאי לרכוש ביטוח צד ג ולא ביטוח מקיף?
לעתים מחליטים שלא לרכוש את הביטוח המקיף. מצד שני, זו לא סיבה מספיק טובה כדי לוותר ע לביטוח לצד שלישי שבדרך כלל עולה ממילא כמה מאות שקלים בלבד. הביטוח המקיף יכול להיות יקר מדי לרכבים ישנים למדי שעולים כמעט כמו הפוליסה עצמה , על כן נהגי דו גלגלי רבים מוותרים מראש על ביטוח מקיף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר