ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

עבירה פלילית בעבורה- נהיגה ללא ביטוח חובה

ביטוח הרכב הוא חובה לכל נהג המחזיק רכב, אך העלויות הגבוהות של באחזקת הרכב גורמות לרבים לקחת סיכונים מיותרים ולנהוג ללא ביטוח חובה. חברות הביטוח מציעות אמנם סוגי ביטוח שונים, אך כל הנהגים מחויבים לנהוג עם פוליסה בסיסית ונהיגה ללא רישיון נחשבת לפי חוק לעבירה פלילית. במאמר זה נסביר את מהות החוק המעגן את הביטוח חובה בתוכו, נסביר את הענישה בנושא ואת ההשלכות השונות בעמידה למשפט.

חוק הפיצויים בביטוח
המדינה תמיד חייבה בביטוח חובה, אך בעבר לא היה פיקוח ממשלתי על הנושא וחברות הביטוח בחרו לעיתים קרובות לא לפצות את הנפגעים אם נמצאו אשמים בתאונה. בשנות השבעים, לאחר תביעות רבות מול בית המשפט על אי תשלום פיצויים, נחקק חוק הפיצויים וביטוח חובה לרכבים הפך לכלי המגן על נפגעי התאונות ומבטיח החזר כספי במידת הצורך.

ביטוח חובה וענישה
פוליסת החובה מיועדת למצבים בהם יש צורך בניתוחים וטיפולים רפואיים ולכן כאשר נהג נתפס ללא ביטוח החוק מתייחס אליו בענישה מחמירה, כמעט כמי שנהג ללא רישיון. רכב קניתם וביטוח עשיתם? העונש הראשוני על נהיגה ללא רישיון, הוא בדרך כלל קנס כספי כבד אך במידה והעבירה חוזרת על עצמה הנהג עמוד בפני האפשרות של שלילת הרישיון ובמקרים חמורים גם מול עונש מאסר.

התייצבות למשפט
לאחר תפיסת אדם על ידי המשטרה על נהיגה ללא ביטוח, הוא יזומן להתייצב למשפט ובמידה ואלא יופיע לא יוכל להגן על עצמו והחוק יראה בו אוטומטית אשם בעבירה. התייצבות לבית המשפט לעומת זאת, תאפשר לו להגן על עצמו ולהסביר את הנסיבות שהובילו למאורע. במידה ויש הקלות לנסיבות ההעברה ייתכן ויוכל לקבל הקלה מסוימת בעונש ובמקרים מסוימים לצאת זכאי אם לא היה אשם בעבירה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר