ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב שומרה

חברת הביטוח חשומרה הינה אחת מחברות הביטוח המובילות בשוק הביטוחים בשנים האחרונות. בזכות הידע, הנסיון ורמת השרות הגבוה שמעניקה החברה ללקוחותיה ניתן לומר כי מאות אלפי לקוחות מרוצים לא משקרים. חברת הביטוח שומרה מציעה מגוון שוגי פוליסות ביטוח בינהם ביטוח דירה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח רכב ועוד. את פוליסות ביטוח הרכב של חברת הביטוח שומרה ניתן לבחון בהיבט המקצועי ולראות שאכן מדובר בביטוח מקיף אשר מעניק כיסוי ללא פשרות בכל תאונה או בעיה בה תתקלו. בהיבט נוסף אפשר לבחון את מחיריהם של פוליסות הביטוח, מדובר במחירים שווים לכל כיס ומותאמים ביותר להיצע של שוק הביטוח.

שירותי ביטוח הרכב שומרה
חברת הביטוח שומרה מציעה פוליסת ביטוח מקיפה לרכב הכוללת כיסוי במקרים של נזקי תאונות, גניבה ופגעי טבע שונים. חברת הביטוח שומרה דואגת ללקוחותיה לרכב חלופי לאחר תאונה או גניבה, השתתפות עצמית נמוכה ואף ביטולי השתתפות עצמית במקרים מוגדרים מראש. פוליסת ביטוח הרכב של חברת הביטוח שומרה מקיפה ומעניקה למבוטח שקל נפשי ונהיגה חסרת דאגות

ביטוח רכב – לנהוג בראש שקט
חברת ביטוח טובה ואמינה הינה חברת ביטוח אשר ללא בעיות וקשיים מעניקה למבוטח לאחר תביעת ביטוח את כספו, וכן מאפשרת חידוש ושינוי של פוליסת הביטוח בקלות וללא סיבוכים מיותרים. חברת ביטוח המעניקה שירותי ביטוח ישיר איכותי וטוב הינה חברת ביטוח אשר מעניקה שירות לקוחות ברמה מקצועית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר