ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פוליסות ביטוח למורי נהיגה

הפרמטרים לגובה פרמיה של ביטוח לרכב משתנה בין חברות ביטוח, ולרוב יש התייחסות למאפייני הנהג והרכב כמו לגיל, ניסיון על הכביש, סוג רכב, שנת ייצור וכדומה. דוגמא טובה לכך היא רכישת פוליסה למורי נהיגה, מכיוון שתפקיד של מורי נהיגה דורש נסיעה מרובה על הכביש, חילוף תמידי של נהגים וסכנה גדולה יותר לתאונות במסגרת הלמידה. הרכב של מורה לנהיגה סובל מבלאי גדול יותר בגלל אופי המקצוע, ולכן יש צורך בהרכבת ביטוח מותאם אישית.

חשיבות ביטוח רכב
אין הרבה צורך להרחיב במילים על חשיבות של פוליסות ביטוח חובה, בנהיגה אסור לקחת סיכונים על בריאות וטיפול רפואי. עם זאת מתי צריך ביטוח צד ג? ומה לגבי ביטוח מקיף? ביטוח רכב צד ג מתאים לכל אדם מכיוון שמדובר בכיסוי הוצאות על נזקים לרכב שלישי. ביטוח מקיף כולל גם את ביטוח צד ג, אך הוא גם מציע הגנה מנזקי רכוש לרכב, גניבות, נזקי טבע ועוד.

ביטוח לרכב – מורי נהיגה
אופי הליך הלמידה מעמיד את הנוסעים ואת הנהג בסיכון גבוה יותר לתאונה, או פגיעה ונזקים לרכב ואם מתייחסים לכך באופן אובייקטיבי זה עלול לייקר משמעותית את פוליסת הביטוח. מכיוון שביטוח רגיל לא יעניק את הכיסוי הנדרש למורה נהיגה, יש צורך בפוליסת ביטוח לכיסוי רחב במחיר מוזל.

פולסית ביטוח – התאמה אישית
בבחירת חברת ביטוח כדאי לחפש את היחס האישי, הדבר נכון במיוחד כשיש צורך בהרכבת פוליסה שתעניק מצד אחד כיסוי על נזקי רכוש וכיסוי רחב על הוצאות בלאי. ביטוח למורה נהיגה צריך לספק הגנה רחבה מבלי לייקר את מחיר הפוליסה באופן משמעותי, ולכן חשוב לערוך השוואת מחירים ולבדוק את תנאי הפוליסה, דמי ההשתפות העצמית ולבחור היטב על פי קריטריונים של איכות ומחיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר