ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

לנהוג בזהירות עם ביטוח חובה

פוליסת ביטוח חובה מעניקה הגנה מפני תביעות אישיות מטעם הולכי רגל ונהגים אחרים ולמעשה תפקיד הביטוח להעניק כיסוי להוצאות משפטיות וכיסוי להוצאות עקב טיפול רפואי שנדרש בגלל פציעה מתאונת הרכב. ביטוח חובה מחייב כל נהג המחזיק ברכב מנועי והסיבה אי למנוע מצב בו אין לאדם כיסוי לטיפול רפואי, זכות בסיסית לה זכאי כל אזרח. במאמר זה נסביר איך למנוע תאונות דרכים, נפרט כללי זהירות בסיסיים ונסביר על ההגנה שזוכים עם ביטוח חובה.

הימנעות מתאונות דרכים
זהירות ומניעה של תאונות דרכים מתחילה עוד לפני שמתחילים לנהוג, ומדובר למעשה בזהירות ושמירה מסכנות. בעת כניסה לרכב יש לבדוק מראות לפני התנעה, לוודא ישיבה נוחה, לוודא שהרכב במצב תקין וכדומה. בנוסף, כדי להמנע מתאונות תמיד לוודא ערנות ופכחות כשמתיישבים מאחורי הרכב כי נהיגה תחת השפעה של אלכוהול או נהיגה תחת עייפות עלולים לגרום לתאונה.

כללי זהירות בזמן נהיגה
נהיגה צריכה להיות מתוכננת וזהירה, יש להשתמש בכל אמצעי הזהירות כשנוהגים ולהמנע ממצבים מסכני חיים. נהיגה ללא ביטוח חובה מסוכנת ואסורה על פי חוק. בנוסף, בחשכה יש להדליק אורות גבוהים, אין לשוחח בסלולר במקביל לנהיגה ובאופן כללי מומלץ להמעיט במצבים או שיחות שעלולים ליצור הסחת דעת.

הגנה עם ביטוח חובה לרכב
מטרת הביטוח חובה היא להעניק כיסוי כספי במקרה של פציעה גופנית הדורשת טיפול רפואי, כמו גם מתן פיצוי כספי עבור אבדן כושר עבודה. בעבר חברות הביטוח לא היו תחת פיקוח ממשלתי ועל נהג היה חובת ההוכחה שאינו אחראי לתאונה. ביטוח חובה מעניק הגנה לנהג בין אם הוא היה אחראי לתאונה ובין אם נקלע לארוע שלא באשמה, מתוך התפיסה שטיפול רופאי הוא זכות בסיסית של כל אדם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר