ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירי ביטוח רכב-החלטה חכמה

אחת ההחלטות החכמות שאולי תקחו השנה, בעלי המכוניות, היא היכן לעשות את הביטוח לרכב שלכם. גם אם מדובר בעניין רוטיני וקבוע ואתם מבוטחים דרך סוכן ביטוח, יש צורך לקחת את ההחלטה לידיים שלכם, ולעשות איפה ואיפה בין פוליסות הביטוח, אפילו אם המחירים יחסית דומים אחד לשני. הסיבה היא פשוט לקחת את המושכות לידיים, ולדעת בדיוק אם אתם נמצאים על סוס המנצח. אם כן, תוכלו לשלם כמה שפחות, ולקבל החזרי ביטוח גבוהים ככל שניתן. עד שתדעו אם אתם רכובים עליו או לא, חשוב להבין איך לגבש את החלטת הבחירה.

הוצאה קבועה – אבל לא הסכום
סכומי הפוליסות משתנים מעת לעת, ויכול להיות שרכב שנחשב לבטיחותי ולזול בביטוח בשנה הקודמת – יחשב בשנה זו לרכב היקר יותר בביטוח כיון שישנם נתונים גורפים וסטטיסטיים, אשר ממחישים זאת. יש לקחת בחשבון, שהמחיר השנה לא ישתווה למחיר בשנה הקודמת, וגם לא התנאים שתקבלו עבור אותו המחיר. נדרשת השוואת מחירים בין חברות הביטוח.

סוגי ביטוחי רכב – מה צריך ומה לא
בביטוח רכב ישנו ביטוח שהחוק מחייב לעשות, והוא "ביטוח חובה". ביטוח מקיף וביטוח לצד שלישי אינם ביטוחים שהחוב מחייב לעשות והוא אפילו מעט יותר יקר מהמקיף – מה שלפעמים גורם לאנשים לשקול פעמיים את עשייתו. באופן תיאורטי, חשוב שלכל רכב ורכב יהיה ביטוח מכל סוג. הרי בסופו של דבר זה מהווה חיסכון רציני בזמן פתיחת תביעת ביטוח.

להשוות עד לרגע האחרון
את הביטוח ניתן לעשות גם ברגע האחרון – יום אחר לפני מועד חידוש הפוליסה הרצוי. מצד שני, רצוי להשקיע בזה את הזמן הדרוש ולא להילחץ בין ההצעות. היתרון שבהצעת מחיר כחודש לערך לפני תחולת הפוליסה הוא שניתן לבטל ללא קנס גם אם מתחרטים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר