ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב בחורף

בחורף הנהיגה בכבישים הופכת ליותר מסוכנת ואחוזי תאונות הדרכים עולה עקב מקרי החלקות רכבים על הכביש. השינויים בתנאי הראייה לנהיגה והצפת הכבישים במים, הופכת את הנהיגה ליותר מסוכנת, מה שמשפיע לא רק על הבטיחות האישית אלא גם על מחיר ביטוח הרכב. השינויים בתנאי הכביש ובאופי הנהיגה דורשים הכנה מיוחד לנהיגה, הבנת ההבדלים בין נהיגה בקיץ לחורף ותשומת לב לסעיפי פרמיית הביטוח העוסקים במחיר הפוליסה בחורף.

הבדלים בין נהיגה בחורף לקיץ
בקיץ הכבישים נוחים יותר לנהיגה, והשפעת החום אמנם מקשה על מצב הרוח, אך אינה משפיעה משמעותית על תנאי הנהיגה בכבישים. לעומת זאת גשמים, רוחות, ברד וחשיכה המוקדמת מקשים על נהיגה בטוחה ומגבירים את הסיכון להקלעות לתאונת דרכים. פוליסת ביטוח לרכב מושפעת במידה רבה ממאפייני הנהג וההיסטוריה שלו על הכביש, אך גם מסוג הרכב, מצב המנוע, זמן הנהיגה, תנאי הנהיגה ועוד.

הכנת הרכב לנהיגת חורף
הנהיגה בחורף צריכה להיות יותר איטית ויותר זהירה ולכן יש צורך בהתכוננות מראש על ידי רכישת אביזרי מיגון לרכב. חשוב לבדוק את המגבים לרכב, שהצמיגים חזקים ומנופחים במידה הרצויה ( גם לא יתר על מידה). בחורף מערכת החשמל של הרכב הכרחית בגלל שיש פחות שעות אור ויש חובה על נסיעה עם אורות ביום כאשר הנהיגה בכבישים בין עירוניים.

רכישת פוליסת ביטוח בחורף
חברות הביטוח לעיתים מחייבות דמי השתתפות עצמית בפוליסה ולעיתים שולחות את הרכב לטיפול מטעם חברת הביטוח, כדי להמנע ממצב בו יצטרכו לשלם פיצויים עקב תאונת דרכים. חברות הביטוח עורכות מחקר והערכת סיכונים לפני החתמת חוזה ובין היתר לוקחות בחשבון תנאי מזג אוויר ורמת בטיחות של הרכב, לכן לא מעט פעמים פוליסת הביטוח דורשת עמידה בתנאי בטיחות קפדניים כדי לקבל פיצוי כספי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר