ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך בוחרים ביטוח רכב בצורה הטובה ביותר?

לעיתים רבות, נוטים רבים לבטח את הרכב שלהם בצורה אוטומטית וללא בדיקה האם אכן ביטוח רכב מתאים להם. נכון שברוב המקרים ביטוח מקיף וצד ג יתפוס על כל הרכבים, אך יש גם כמה יוצאי דופן שמוטב להכיר.

רכב ישן- לא צריך ביטוח מקיף
בוא נצא מנקודת הנחה שיש לכם רכב השווה פחות מאשר 20 אלף שקלים, במקרה הזה מדובר ברכב ישן במיוחד או ברכב ממודל זול שאיבד הרבה מערכו. נשאלת השאלה האם לרכב כזה אכן נדרש  ביטוח מקיף?  ובכן, התשובה היא לא ממש....הרי אם רכב כזה יפגע, סביר להניח כי עלות התיקון תעלה על כל עלותו של הרכב גם יחד, דבר שלא יהיה כדאי גם לחברת הביטוח וגם לכם כמבוטחים. כנ"ל גם מבחינת ביטוח צד ג, שכן עלות הנזק שרכב כזה יכול להזיק היא קטנה במיוחד.

וההפך הגמור- רכב יוקרה
מנגד, קיימת בעיה אחרת למי שבעלי רכבי יוקרה. מי שבעלי רכב יוקרה, חייבים להיות עם ביטוח מקיף וכן ביטוח צד ג´. למה? אף אדם לא יסכים לשלם מאות אלפי שקלים על פגיעה בכם ואתם בוודאי לא תרצו לשלם את אותו הסכום חזרה, שכן ידוע שרכבי יוקרה הם כבדים יותר ולכן יכולים לגרום לנזק רב יותר לרכב אחר. בתחום הביטוח המקיף, הרי שפגיעה ברכב עלולה לעלות לכם מאות אלפי שקלים לתיקון, ולכן עדיף כמובן שחברת הביטוח תיקח חלק בתיקון ותשתתף יחד איתכם בסכום.

פוליסות המותאמות לסוג הרכב
אך לא רק הביטוחים עצמם מהווים גורם שיש לשקול אותו, אלא גם התוספות עליהם. כך למשל, לרכב ישן מומלץ לבדוק האם יש ביטוח גרר ושירותי דרך הכלול בביטוח המקיף? בעוד לרכב יוקרה, מומלץ כי הפוליסה גם תכלול כיסוי לחלקים שיש לייבא או להזמין במיוחד, שכן לא כל החלקים היוקרתיים של רכבי יוקרה מצויים במוסכים בארץ.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר