ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

התאמת ביטוח הרכב לנהג

בביטוח רכב ישנה משמעות רבה יותר באשר להתאמת פוליסת הביטוח לנהג, יותר מכל תחום אחר אולי. כאן מדובר על מוצר שהנהג מחויב בו ממילא – כמו למשל ביטוח חובה. הוא חייב אם כן לרכוש ביטוח, אולם המבחר הגדול שנמצא מולו יגרום לו לאתר את אחת הפוליסות – בין אם היא טובה יותר או פחות בעבורו. המבוטח ישאף כמובן להיות בעל פוליסת ביטוח רכב זול, ולקבל כמה שיותר – גם אם זה אומר סכום גבוה יותר בפיצוי במידה ויפעיל את הפוליסה. כדי שיקבל סכום גדול ככל שניתן, גם אז חשוב שהנהג יהיה מבוטח בכמה שיותר סעיפי פוליסות.

ביטוח מקיף מותאם
ניתן לשים לב להבדלי איכויות הפוליסות בעיקר בתחום הביטוח המקיף, שכן שם ישנם סטנדרטים בסיסיים קבועים, אל מול תוספות ביטוח שונות שיכולות לעניין מבוטח אחד יותר מאשר את השני, כמו למשל כיסוי שבר שמשות, תוספת על אובדן מפתח, שכר טרחת עורך דין או בגין כל כיסוי נוסף שהוא בגדר רשות. 

הרכיבים שבביטוח מקיף
ביטוח מקיף נחלק לשניים: חלק הארי שהוא ביטוח הרכב, וחלק נוסף שמתווסף אליו באופן אוטומטי – ביטוח צד ג´. אפשר להסיר אותו מן הפוליסה המקורית, ולבדוק האם ישנו הבדל במחיר. מצד שני, ראוי שיהיה כיסוי בסיסי לצד ג´, משום שיש החזרים בגין תביעות של אחרים.

כל נהג – והביטוח שלו
כשישנו נהג צעיר או נהג חדש בין הנהגים הקבועים שמשתמשים ברכב, או כשישנו נהג שיש באמתחתו מספר תביעות ביטוח או שלילות רישיון בשלוש השנים הקודמות, סביר להניח שהביטוח יתומחר בצורה יקרה – מה שמצדיק עריכת השוואת מחירים בין ההצעות שנותנות חברות ביטוח רכב השונות. לאחר ההשוואה, קל יותר לבחור בין מה שמתאים גם מבחינת המחיר וגם מבחינת התנאים. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר