ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיסוי ביטוחי לרכב

היום, קשה לזוז מן המשבצת אם אין לכם כיסוי כלשהו מאת הביטוח. אמנם זה אומר תשלום נוסף של כמה שקלים בחודש, אולם בהמשך זה עשוי להסתמן כחיסכון בפני עצמו. החיסכון יכול להתבטא באלפי שקלים או בעשרות ואף במאות אלפי שקלים – במידה וישנו נזק שהוא, חס וחלילה, מוביל להוצאות מרובות שכאלו. ומי יחליט מה ערכו של הנזק? ישנו שמאי רכב מחברת הביטוח, או שמאי חיצוני שמגויס על ידי המבוטח, שמגיע ומעריך את שווי ירידת הערך של הרכב לאחר התאונה ואת ערך הנזק על פי סעיפים שונים. כך בתחום הרכב, כך בתחומי ביטוח אחרים.

כיסוי ביטוחי מצריך עירבון גם מטעם המבוטח
חברת הביטוח אינה מפעילה את הפוליסה אם המבוטח מחליט שלא לתבוע את חברת הביטוח (אלא אם מדובר בביטוח חובה, שכן אז ישנה חובה להפעילו אם ישנם נפגעים). כשזה ביטוח מקיף, המבוטח מפעיל שיקול מסוים – כדי להפעיל את הפוליסה אם לאו; האם דמי השתתפות עצמית בביטוח רכב שהוא נדרש לשלם כדי להפעיל את הפוליסה משתלמים?

מדוע משלמים דמי השתתפות עצמית?
תשלום דמי ההשתתפות העצמית הם סכר למניעת תביעות ביטוח בעלות עלות נמוכה יחסית, ובזבוז משאבים לחברות הפוליסה. הלוא אם לא היו דמי השתתפות עצמית, כל שריטה מדומה הייתה עילה לתביעת ביטוח ולהחזרים בסכומי עתק. כך, כשהמבוטח "חושב פעמיים" אם לתבוע, נמנעות גם הונאות ביטוח ב"סדר גודל קטן".

כיסוי ביטוחי לרכב – גם לדו גלגלי
ביטוח חובה לרכב הוא ביטוח שגם בעלי רכב דו גלגלי חייבים לעשות. את הביטוח המקיף ואת צד ג´ אפוא אין חובה בעשייה אולם בסופו של עניין זה נחשב לכיסוי המשתלם; ביטוח מקיף מכסה הוצאות של גנבת הרכב ולעתים גם רכב חלופי, וביטוח צד ג´ בפני עצמו עושה שירות לא מועט.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר