ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית יוני 2013

שחקן צעיר אצל קבוצות ספורט הוא בדרך כלל רכש מבטיח; העתיד עוד לפניו והוא נמצא בשיא הכושר. לא כך אצל חברות הביטוח; שחקן צעיר עונה בדרך כלל על נתונים בלתי רצויים, כמו מעורבות בנהיגה בשכרות ובתאונות דרכים קטלניות במספרים עצומים ובאחוזים רבים וגדולים הרבה יותר מאלו של נהגים בגילאים מתקדמים (ובאמת, לא אלו ולא אלו רצויים). ניתן למצוא ביטוי לעניין הזה גם בביטוח לאותו שחקן או נהג; מחיר ביטוח רכב לנהג צעיר עלול להמריא גם ל- 200% ממחירו של ביטוח לנהג ותיק עם אותם הנתונים למעט הגיל.

דירוג הטבלה
טבלת המחירים של הביטוח להג צעיר שהוא גם נהג חדש לחודש יוני 2013 משקפת את עמדתן של חברות הביטוח כלפי אותה קבוצת נהגים, ואכן מגדל חברה לביטוח מפרסמת את המחיר ה"זול" ביותר: 3,067 שקלים. איילון במקום השני עם 118 ₪ יותר, כלל חברה לביטוח תהיה יקרה מן ההצעה של מגדל ב- 205 שקלים ו- איי.די.איי במקום השלישי עם הפרש של 283 שקלים. עם הפרשים הולכים ועולים כאלו, רצוי לעשות השוואת מחירים ולבחור בביטוח המשתלם ביותר.

האם הטבלה משקפת את מה שצריך לבחור?
גם אם בדקתם באמצעות מחשבון ביטוח חובה מהו המחיר הזול ביותר שתוכלו לקבל עבור ביטוח רכב, עדיין לא מובטח לכם החזר אחיד, אלא שיכול להיות שתקבלו בהתאמה החזרי ביטוח נמוכים מאוד. מכאן שחשוב לבדוק ולהשוות את התנאים.

האם לשלם את המחיר היקר?
כ- 7 חברות ביטוח מציעות מחירים באותו סדר גודל: 3,616 ₪ עבור ביטוח חובה – מחיר שאינו רחוק ממחיר ביטוח חברת הפול. כנראה שהמחיר נובע ממידת הסיכון שמגולם באותו נהג, שאין לו עבר ביטוחי והוא משתייך לקבוצת הסיכון הגדולה ביותר עבור חברת הביטוח.  

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר