ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב חובה, מקיף ומה שביניהם

כאשר פונים לחברת הביטוח בכוונה לערוך ביטוח רכב מכל סוג שהוא, מתבקשים לענות על מספר שאלות. אותן התשובות הן למעשה הקריטריונים על פיהם בודקים את נתוני מאפייני הנהגים ומתמחרים את הפוליסה בהתאם. המחיר שמשלמים על הפוליסה אינו מצביע בהכרח על תמורה בהתאמה, כלומר אין השפעה ישירה של המחיר על טיב המוצר, והאחריות לוודא שהפוליסה שעלתה לכם ביוקר אכן תהיה הטובה מכולן או שהפוליסה, על אף שהייתה ביטוח רכב זול מעניקה לכם דווקא כיסוי גדול יותר.

ביטוח חובה – לא לצאת מידי חובה
בביטוח חובה לאוטו, ישנו אמנם הכרח לרכוש פוליסת ביטוח – אותו נייר שיאפשר כיסוי לתביעות נזיקין גופניות, אולם אין הכרח לרכוש פוליסה מסוימת מחברת ביטוח מסוימת, אלא שהרשות בבחירת אותה פוליסה שתתאים למבוטח היא בידיו של המבוטח עצמו. חשוב לא לרכוש את הפוליסה הזולה ביותר, אלא להבין מה עומד מאחורי ההצעה, ולא משנה מהו המחיר שלה, אלא משנה מה וכמה תקבלו בתמורה. 

ביטוח מקיף לעומת ביטוח חובה
ביטוח מקיף אינו מחויב בידי החוק, ומצד שני – רבים מבינים את המשמעות שלו ורוכשים אותו. ישנו מכנה משותף בין שני הביטוחים הללו שמפוקחים באמצעות משרד האוצר, והמחירים אינם יכולים להיות מוטים לקיצוניות בה הביטוח יקר או זול מדי. מצד שני את הביטוח המקיף ניתן לבנות, ולפיכך גם המחיר יכול להיות נתון למיקוח. 

דווקא מי שמשלם ביוקר זקוק לפוליסה יותר
נהגים חדשים וצעירים – אין בידם זכות הבחירה אם לרכוש או לא תוספת ביטוח – החוק מחייב זאת. מצד שני, נהגים "מסוכנים" אלו ונהגים אחרים שמהווים סכנה בנהיגתם לציבור עלולים לסבול ממחירים יקרים בפוליסות השונות. דווקא נהגים אלו שמועדים ליותר תאונות יזדקקו יותר לפוליסות אלו. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר