ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב- הבדלי ביטוח באזור הצפון

בביטוח הרכב רובנו יודעים שמלבד ביטוח חובה שמכסה הוצאות רפואיות לנפגעי תאונה, קיים גם ביטוח צד ג´ לפגיעות ברכבים אחרים בתאונה או לביטוח מקיף לכיסוי שלם לרוב המקרים של נזקים וחבלה. הבדלי המחירים בין הפוליסות מושפעים לרוב מרמת הכיסוי של כל ביטוח ומשכלול סיכונים של מאפייני הנהג וסוג הרכב, אך מחקרים חדשים מראים שגם לאזור המגורים יש השפעה גבוהה על מחיר הביטוח. במאמר זה נסביר על הבדלים בביטוחים, על שיטות בקביעת מחירי הביטוח ועל ההטבה שבביטוח רכב בצפון.

הבדלי מחירים בין ביטוחים
ביטוח חובה לרכב מכסה את ההוצאות הרפואיות אך גם בביטוח חובה יש הבדלים במחיר, כפי שיש גם בביטוח צד שלישי וביטוח מקיף. ביטוח צד ג מכסה כספית נזקים לרכבים אחרים שעורבו בתאונה והמקיף מציע כיסוי כולל שמכיל את נזקי רכוש מסוגים שונים כולל גניבות וחבלות. ביטוח מקיף יקר יותר בגלל רמת הכיסוי הגבוהה ובגלל שלרוב מבטחי מקיף מחזיקים ברכבי יוקרה.

השוואה בביטוח רכב בצפון
מחקרים חדשים מראים שחברות הביטוח מעניקות הטבות למבטחים באזור הצפון בגלל שבאזור זה יש פחות גניבות, כבישים יותר נוחים לנהיגה וצפיפות נמוכה מאשר למשל באזור תל אביב. כל מה שרציתם לדעת על ביטוח מקיף לרכב הוא שמחירי הפוליסות נקבעות גם בהתאם לאזור מגורים ומחקרים שהערכות הסיכון נמוכות יותר בנוגע לביטוח בצפון וכך גם המחיר.

גובה הפרמיה והערכת סיכונים
גובה הפרמיה מורכב מגורמים רבים ולאחרונה גם אזור המגורים משפיע על מחיר הביטוח, במיוחד כשמדובר בביטוח מקיף וחברות הביטוח משכללות את הסיכון לגניבות בהתאם למאפיינים נוספים, ביניהם אזור המגורים. בביטוח הרכב כדאי לבצע השוואה בין חברות ובפנייה לחברה לציין את כל הפרטים כדי לחסוך כסף בביטוח רכב!

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר