ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח כנגד תביעת צד ג

לעתים המציאות עלולה להפתיע בדרכים שאינן נעימות, וכשמדובר בתחום הרכב, נשאר רק לקוות שזה יסתיים רק במסגרת הנזק לרכוש, ולא יותר מכך. כאשר הרכב עושה תאונה, יש מקום לחקור מי האשם בתאונה. מסיבה זו, חברות הביטוח אוסרות מכל וכל מהמבוטח להודות מיד באשמה כי הוא ביצע את הנזק, אלא להותיר זאת לחוקרי הביטוח ולעורכי הדין שדנים ביניהם בנושא ומגיעים מול שופט לפסק הדין. במידה ומבוטח נמצא אשם בתאונה, עליו לשאת בתשלום הנזק שנעשה. כשמדובר על נזק כל שהוא לרכוב, מפעילים את ביטוח צד ג´.

יש לרכוש את הביטוח לפני שתובעים בו
מי שעשה השוואת ביטוח מקיף ודאי יודע, כי בתוך הפוליסה הזו ישנו גם ביטוח לצד שלישי, בגרסתו הסטנדרטית. לפיכך, הביטוח קיים אצל מי שרכש ביטוח מקיף סטנדרטי. עתה, כאשר תצוץ תביעת ביטוח לפיצוי בגין פגיעה ברכוש של צד ג´, ישנה תמיכה כלכלית בחוב הפיצוי שיפסק לטובת אותו צד וישולם באמצעות הפוליסה לצד שלישי.

ניתן להרחיב ביטוח צד ג´
אין לקחת את טובות הביטוח לצד שלישי כדבר מובן מאליו – רצוי להרחיב את הביטוח הזה ולקבל יותר החזרים או תנאים רבים יותר בביטוח. במידה ואלו לא נעשו, הפיצוי שיתמוך במבוטח יהיה קטן יחסית, וסביר להניח שישלים את סכום התביעה שישולם לתובע צד ג´ מכיסו שלו.

תיקון או לא – על הפיצוי להיות משולם
בעבר הייתה תביעה ייצוגית, אשר דרשה הכרה ככזו מול חברות ביטוח מוכרות וגדולות. התביעה הייתה בגין אי תשלום פיצויים לצד ג´ אילו בחר שלא לתקן את הרכב. כיום, חברות הביטוח מחויבות לשלם לצד ג´ את הפיצויים בתביעות ביטוח רכב גם אם לא תיקן את הרכב שברשותו על פי בחירתו. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר