ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - מה עלול לקרות כשמחליטים לא לעשות?

יש מחיר לבחירה שלא לשלם או לרכוש ביטוח רכב – כל פוליסת ביטוח מעניקה פיצוי מסוג אחר, ומכסה את הנזקים האפשריים ואת ההוצאות הגדולות שבאות לאחר מכן. הביטוח הנפוץ ביותר הינו ביטוח חובה, משום שהמדינה מחייבת לעשות אותו – כל בעל רכב פרטי או דו גלגלי וגם רכבי משאיות, הסעות ועוד – חייבים לעשות ביטוח רכב שכזה, ונהיגה ללא ביטוח חובה עלולה להיות עבירה פלילית. לעומת זאת, אין מחויבות לעשות ביטוח מקיף או צד ג´ – זוהי פריבילגיה שמי שעורך אותה נהנה מחיסכון בהתאם.

כשלא עושים ביטוח חובה
אנשים מחפשים ביטוח חובה זול אולם משלא מצאו, או שלא זכרו לעשות או לחדש את הביטוח הישן, אזי ישנה בעיה; בביטוח רכב חייבים לדאוג לרצף ביטוחי, על פי החוק. מי שאינו נוהג כך עלול לעבור עבירה פלילית, ולשלם במחיר של שלילת רישיון נהיגה במקרים מסוימים. כאשר אין כיסוי בביטוח חובה, לא ניתן לקבל החזרים בתחום נזקי גוף.

כשלא עושים ביטוח מקיף
הביטוח המקיף מעניק החזרים בתחום של רכוש – כלומר אם הרכב המבוטח בלבד נפגע – תובעים את הביטוח בהתאם לעילות הנכונות ומקבלים את הפיצוי עד לסכום המירבי הנקוב בפוליסה כ"תקרת הביטוח". מסיבה זו, רצוי להגביה את תקרת הביטוח ככל שניתן, ולהנמיך את דמי ההשתתפות העצמית.

כשלא עושים ביטוח לצד שלישי
ביטוח צד ג´ הוא ביטוח שמאפשר לקבל כיסוי בתביעות שבהן גורם מצד שלישי תובע את המבוטח להחזרים משום שהלה פגע ברכושו בזמן שנסע. אלו יכולים להיות רכבים של אחרים, מבנים, גינות, שלטי חוצות ורמזורים וכל מה שיכול להמצא בסביבה ולהיפגע מהרכב. בביטוח זה ישנן גם הרחבות מיוחדות שמעניקות כיסויים נוספים וחשובים – מה שיכול לייקר עלויות ביטוח רכב – אבל להשתלם..

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר