ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה – הגבלת גיל הנהגים

גיל הנהגים הוא פרמטר בעל משקל נכבד ממחיר ביטוח רכב מכל הסוגים. הנתונים העולים מעל לפני השטח וזועקים מזה עשורי שנים, מראים כי נהגים צעירים מעורבים ברוב המוחץ של תאונות דרכים – לרבות תאונות דרכים עם הרוגים. ככל שהנהג מצוי בקבוצת גילאים צעירה יותר, כך הוא צפוי להיות מעורב בתאונת  דרכים כזו, וחברות הביטוח מתמחרות זאת בהתאם – כדי למנוע הפסדים עתידיים מתביעות הביטוח ומסיבות נוספות. ישנם ביטוחי רכב שאינם כוללים נהגים צעירים, על כן זוכים להנחה במחיר. מכאן, שהתנאים בביטוח מגבילים את הגיל המינימלי של הנהגים.

אילו הגבלות גיל קיימות?
בפוליסות ביטוח רכב ישנן הגבלות גיל מינימלי, כלומר חלוקת גילאי הנהגים על פי קבוצות, ולכלול רק נהגים בני אותה הקבוצה ובגילאים מתקדמים. הקבוצות נחלקו לקבוצת הנהגים הצעירים – מגיל 17 – גיל הוצאת הרישיון ועד לגיל 21. בין 21 – 24 ישנו תחום אפור בו לא כל חברות הביטוח מייחסות זאת לגיל של נהג צעיר.

מה קורה מגיל 24 ומעלה?
 בביטוח רכב נהג צעיר אמנם משלם יותר, אולם מי שמעל לגיל 24 – לא משלם יותר אלא פחות, במידה ואין לו פרמטרים מיוחדים בביטוח. עד לגיל 30 ישלם פחות מנהג צעיר, בין 30-40, 40-50 ואילך ישנו דירוג של מחיקים מן היקר אל הזול.

הצעות מחיר זולות יותר
כדי לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב זול יותר, אפשר להגביל את הביטוח לגיל מינימלי של נהגים. למשל, נהג מעל לגיל 30 שהוא נהג יחיד ברכב או שאין נהגים בני גיל צעיר יותר ברכב, יוזיל את הפוליסה אם יערוך פוליסה שאינה מאושרת לנהגים בני פחות מגילו. נהג שאין לו כיסוי בפוליסה - בכל מקרה, לא יוענק לו כיסוי, והחוק אוסר נהיגה ללא ביטוח חובה מתאים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר