ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חידוש ביטוח רכב בקלילות נהדרת

ביטוח רכב  הוא תמיד כאב ראש. הוא מצריך מאיתנו לבזבז זמן יקר, לברבר ולעשות סקרי שוק, לחתום על מאות מסמכים, לקרוא אותיות קטנות וכל זה רק כדי לבטח את הרכב שלנו במקרה של תאונה או כל מאורע לא נעים אחר. אז אי בכל זאת מקלים על המשימה של חידוש ביטוח הרכב בצורה מהירה? אינטרנט!

חברות ביטוח והאינטרנט
כמעט כל חברת ביטוח כיום שמכבדת את עצמה, מחזיקה גם אתר אינטרנט שבו ניתן להיכנס באמצעות שם וסיסמא דיסקרטיים לחשבון בחברת הביטוח רכב ולעקוב אחר ההכנסות, הביטוחים ושאר השירותים אשר מעניקה החברה למבוטח. בין השאר, אם כבר יש לכם חשבון בחברת ביטוח, לרוב ניתן לחדש את הביטוח בלחיצת כפתור. המערכות האישיות, לרוב חכמות מספיק כדי להציג בפניכם התראה על גמר הביטוח ואז תוצא לכם האופציה לחידוש. מה עושים מפה, זו שאלה אחרת.
 
אל תתפתו ללחוץ מיידית על כן
אז המערכת הייתה חכמה מספיק לזהות שנגמרה לכם חבילת הביטוח. באופן אוטומטי היא מקפיצה לכם הודעה. מה עכשיו?האם ללחוץ או שלא? ובכן, אל תתפתו לקלות הרבה שבחידוש באותו חברה. יש לזה מחיר כספי מן הסתם. לפני הלחיצה על החידוש, גלשו באתרים של חברות אחרות-בקשו הצעות מחיר לפוליסה, או חפשו באתר את תבנית הפוליסה הממוצעת ועיינו בה. בוודאי תוכלו לראות בה גם מחירים. רק לאחר מספר השוואות, תוכלו לגבש את דעתכם היכן הכי מומלץ לבצע את חידוש הפוליסה ואז תוכלו לבצע את החידוש או ההרשמה בלב שלם ובשקט.

האינטרנט כמספק הוכחות
עוד סיבה חשובה להשתמש באינטרנט בעת עשיית ביטוח היא העובדה שהכול רשום בו ומתועד מזמן לזמן שחור על גבי לבן. זה אומר, שאם תהיה לכם בעיה בעת מעבר לחברת ביטוח אחרת, או אם חידשו לכם ביטוח בטרם נגמר הישן ואתם משלמים כפול וביוקר, תהיה לכם ההוכחה לדבריכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר