ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - על מה אין חברת הביטוח אחראית?

אתם מחפשים אחריות בתחום הביטוח, אבל לא ממש משנה לכם מי יהיה אחראי על כל מקרי הביטוח בזמן שאתם באמת רוכשים את הפוליסה. מיקוח עם הנציג יכול להוליד הנחה אמנם, אולם ההנחה עלולה לנבוע מהפחתת הטבה במקום אחר בפוליסה, וחשוב לבדוק אותה בשבע עיניים כדי לאשר אותה ולשלם עליה. חברות הביטוח שומרות על האינטרס שלהן לפצות את הלקוח רק אם הוא עונה על התנאים שסומנו בפוליסה, ולא להוסיף פיצויים והפסדים לחברת הביטוח אם אין צורך. מכאן שחשוב לקרוא את האותיות הקטנות שבפוליסה.

מה האותיות הקטנות בביטוח רכב?
בפוליסת ביטוח רכב – האותיות הקטנות מציינות את כל הפרטים החשובים באמת; כמה באמת תוכלו לקבל כפיצוי בעקבות מקרה ביטוח. האותיות הקטנות מדברות גם על אמצעי המיגון שחייבים להיות לרכב על מנת שיזכה בהנחת הביטוח ובתנאים שהוסכמו בפוליסה. ומה לגבי התכולה שתישאר ברכב כשהוא יפרץ? לא יהיה לה כיסוי אלא אם ישנה הרחבת ביטוח מיוחדת.

רכב שזהותו זויפה
רכב שנקנה כדין אולם יש לו זהות מזויפת כמו למשל לוחית רישוי כפולה או שאינה קיימת, לא יבוטח ולא יקבל כיסוי מאת חברת הביטוח. כדי להמנע ממצב זה שבו חברת הביטוח מוצאת שאפילו אחד החלפים שמעוניינים להחליף מזויפים, רצוי לבדוק במשרד הרישוי ובמוסך עליו אתם סומכים.

עילות שחברת הביטוח מפריכות
מקרים בהם מגישים תביעת ביטוח רכב ועדיין אינם מתקבלים בחברת הביטוח זה משום שאין להם כיסוי משולם או משום שאינם עונים על תנאי חברת הביטוח כפי שנרשמו בפוליסה. יהיו מקרים בהם עורך דין מנוסה יכול לפתור את הסוגיה, תוך הצגת הראיות החשובות וטעינת הטענות שמציגות עילה נכונה לתביעה. מסיבה זו יש לבדוק היטב את הפוליסה שנשלחת לבית הלקוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר