ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

היתרונות בביטוח מקיף לרכב

אם רכשתם רכב חדש יש סיכוי גבוה שיהיה עליכם לשקול רכישת ביטוח מקיף לרכב כדי להגן על ההשקעה שביצעתם. רבים יגידו שרכב אינו השקעה כי ערכו יורד עם הזמן, אך אין הדבר מדויק כי במקרה של תאונה, נזקים לרכב חדש יהיו משמעותיים מבחינת עלויות והחלפת הרכב תהיה כרוכה בהוצאות כבדות. לפני בחירה בביטוח חשוב להבין מתי כדאי לבטח בביטוח רחב ומה היתרונות הכרוכות בפוליסה מקיפה.

השוואה בין סוגי ביטוח
במידה ויש בבעלות המבטח רכב ישן עם ותק של מעל עשר שנים על הכביש, ייתכן שהעלות הגבוהה של ביטוח מקיף לא תהיה משתלמת בגלל הירידה בערכו של הרכב. לאחר החלטה על סוג הביטוח חשוב לעשות שימוש באינטרנט, לאסוף מידע על מספר חברות וסוכנים ולהשוות בין תנאי הפוליסה תוך התמקדות בדמי ההשתתפות שכל חברה מבקשת ובסעיפים הקטנים בביטוח.

שקט נפשי ותחושת בטחון
רכבים יוקרתיים מעניקים הנאה צרופה בנהיגה ולכן הם גם הראשונים שעומדים בסכנה לגניבה. רמת הכיסוי בביטוח מקיף כוללת : גניבות, פגיעות לרכבים כתוצאה מהתנגשות או חבלה, נזקים מברקים, גשמים, שטפנות שריפות ועוד. הסיכויים הגדלים להיקלע לתאונות בכבישים וההרס שלעיתים שטפונות ומזג אוויר יכול לגרום – יוצר צורך לביטוח כולל שיבטיח שקט נפשי מבחינה כלכלית.

תנאים שמחייבים ביטוח מקיף
המידע הרב שנגיש כיום לצרכנים דרך האינטרנט, יוצר לעיתים בלבול לא קטן ונוצר צורך לצמצם את ההתלבטות ולפשט את ההחלטה. אמנם יש מספר דרגות של כיסוי אך לא כל ביטוח מתאים לכל רכב והתנאי הראשון שמחייב בביטוח מקיף הוא רכב יקר שכל נזק יגרור הוצאות כבדות. טיפ ביטוחי למבוטח- מתי צריך להסתפק בביטוח צד שלישי? אם הרכב ישן, אין חשיבות לגניבה ויש מערכת מיגון טובה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר