ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואה בין ביטוח ישיר מול ביטוח סוכן

בעקבות הסיכון הגובר להיקלע לתאונה, רבים מבטחים את הרכב בביטוחים משלימים לכיסוי רחב ומקיף. היצע החברות יוצרת התלבטות בקרב הנהגים, אם לבטח את הרכב באמצעות סוכן ביטוח או לפנות לחברות ביטוח גדולה. עבודה מול סוכן נותנת תחושה של יחס אישי אך מצד שני ביטוח בחברה גדולה יכול לעזור בהוזלת המחיר. במאמר זה נציג את היתרונות והחסרונות ונשווה בין שתי האפשרויות המרכזיות בביטוח הרכב.

ביטוח מול סוכן
בבחירה בביטוח רכב באמצעות סוכן נותנת יתרון מרכזי של יחס אישי וזמינות גבוהה של הסוכן לכל שאלה או בעיה שעלולה להתעורר. אמנם גם חברות גדולות נותנות יחס חיובי אך העובדה היא שכשאנו רוכשים מוצר, קשר אישי עם האדם שמכר את המוצר מעניק לרבים תחושת ביטחון. סוכן ביטוח עצמאי הוא לרוב מקצועי ומנוסה בתחומו ולעיתים גם יציע הטבות מיוחדות כדי לשמור על קהל הלקוחות המצומצם.

חברות בביטוח רכב
אחד מהיתרונות הרבים של ביטוח בחברת ביטוח גדולה, הוא הנוחות שבהזמנת ביטוח דרך האינטרנט או בעזרת שיחת טלפון קצרה. רכישת ביטוח רכב תוך דקות – האם אפשרי?  שיטת המוקדנות בחברות הגדולות מציעה טיפול מהיר בפוליסה, לעיתים שירות של 24 שעות ביממה ואפשרות להימנע מבזבוז זמן מיותר בפגישות ארוכות עם סוכן הביטוח. 

השוואה בין אפשרויות
בבחירה בין ביטוח רכב ישיר או באמצעות סוכן, חשוב להיעזר בהמלצות חברים ובני משפחה, לקרוא על ההטבות השונות והחסרונות של כל חברה ובסופו של דבר להשוות בין תנאי הפוליסות ולבחור בכיסוי המקיף ביותר עם המחיר שיותר משתלם. בבחירה בסוכן ביטוח זוכים ליחס אישי אך לעומת זאת, בחירה בחברה גדולה מעניקה שירות מהיר וזמינות גבוהה. הבחירה הנכונה צריכה להיות שילוב של אמינות, שירות טוב , כיסוי רחב ומחיר משתלם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר