ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף, ומה שביניהם

ביטוח חובה הוא אמנם עבור הרכב, והחוק אינו מתיר נסיעה בלעדיו, אולם השימוש שלו הוא במידה וקורה פגיעת גוף בזמן תאונת רכב בדרכים. ביטוח חובה אינו הביטוח היחיד – ישנה חבילת ביטוחי רכב שבונים יחדיו את הכיסוי המושלם – מפני פגיעות גוף וגם מפני פגיעות רכוש – אל ביטוח החובה מצטרפים גם ביטוח מקיף וביטוח לצד שלישי. כל פוליסת ביטוח רכב ניתן לרכוש מחברת ביטוח שונה, וללא תלות בהצעה אחרת, כך שכשצריך לעשות גם ביטוח לאוטו, ניתן לעשות את זה באופן מושכל ומחושב.

מה נותן ביטוח חובה?
אין הרבה ברירות, אלא לבחור אחת מפוליסות ביטוח חובה שמוצעות בשוק. מצד שני, רצוי לקנות פוליסה לאחר השוואת מחירים ותנאים. היות שבביטוח חובה ישנם אותם תנאים בכל אחת מהפוליסות – וללא תוספות ביטוח, רצוי לדון בהבדלים שנובעים מהסכום לפיצויים שמוענק בזמן הפעלת ביטוח רכב בזמן אמת, ולהשתתפות העצמית שתשולם בכל מקרה. את זה – כן ניתן להשוות.

במה תורם הביטוח המקיף?
ביטוח מקיף לרכב לכאורה משלים את כל מה שלא מעניק ביטוח החובה: כיסוי ההוצאות בגין פגיעת הרכב מתאונה, שריפה או התלקחות, חבלה ועוד אפשרויות. ביטוח מקיף כולל גם את הביטוח לצד שלישי באופן אוטומטי, ואינו כולל הרחבות בביטוח שחיוניות לא פחות לצד ההחזרים הקונבנציונאליים.

ביטוח לצד שלישי – מדוע רצוי להחזיק בו
גם אם לא רוכשים ביטוח מקיף, חשוב לדרוש ולרכוש ביטוח צד שלישי. המשמעות של הפוליסה הזו היא החזרי כספים שנתבעו על ידי גורם שאינו המבוטח או המבטחת, משום שהמבוטח פגע בו. במקום לשלם זאת מכיסו הפרטי, ישנה חברת ביטוח שתפעיל את הפוליסה, וישולמו רק דמי השתתפות להפעלתה. סכום הפיצויים יקבע על ידי חברת הביטוח – מה שנותר לתשלום לאחר שימוש במלוא דמי הפוליסה הזו, ישולם מכיס המבוטח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר