ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מאפייני ביטוח רכב רכוש

ביטוח רכב-רכוש  הוא סוג ביטוח מיוחד שמהותו אינה להגן על הרכב כי אם על הרכוש בתוכו. ביטוח זה מהווה לרוב חלק מן הביטוח אשר כלול בביטוח המקיף או בביטוח צד ג´. לרוב ישתמשו בביטוח זה במקרה של שריפה, גניבת רכב, גניבת ציוד אלקטרוני מן הרכב, או כאשר מדובר ברכב של חברה אשר סוחב ציוד יקר ערך של טכנאים מטעם החברה. מה החוק אומר בנוגע לביטוח זה?

יש הבדל בביטוח רכוש רכב אם מדובר בחברה או אדם פרטי
 החוק קובע כי יש לנהוג הגינות כלפי המבוטח. אם מדובר בחברה המבוטחת, הרי שזה לא הגיוני כי על כל אחד מ40 הרכבים שברשות החברה יש לשלם בנפרד בעבור סוג ביטוח זה, לכן, החוק קובע כי במקרה ומדובר במספר של עשרות מכוניות התשלום יהיה כוללני ולא יחיד בעבור ביטוח רכב-רכוש ויהיה חלק מפוליסה אחידה אשר נוצרה למען החברה.ביטוח רכב מסחרי מעל 4 טון וכן רכב דו גלגלי, אינם מחוייבים בתנאי מנימום כלשהם לשם ביטוח זה.
 
החוק אינו קובע תעריפים אלא רק מדרגות תעריף
 מכיוון שמדובר בביטוח אשר מהווה חלק מביטוח שהוא רשות (ביטוח מקיף), החוק אינו קובע תעריף ספציפי שמותר לנהוג בו בביטוח זה, אלא קובע כי יש לקבוע את גובה הפרמיה בנושא זה לפי קוד הרכב, תביעות קודמות ומאפיינים נוספים.

רכישת ביטוח משתלמת תוך מחשבה על המחר
ככלל, אם מדובר ברכב בעל רכוש יקר יותר או של מבוטח הגר באזור יותר מועד לפורענות, התשלום שיידרש ממנו יהיה באופן טבעי גבוה יותר. היתרון עם זאת, של ביטוח רכב-רכוש הוא בכך שאם נגרם נזק לרכב בעת תאונה או בעת גניבה, הרי שהמבוטח יקבל תשלום חזרה גם עבור הרכוש אשר היה ברכב ובכלל זאת ציוד בנאלי כמו כלים לרכב, משולש אזהרה, אפוד זוהר וכולי וכלה באמצעים טכנולוגיים משוכללים יותר כמו טלויזיות במושבים, אמצעי לווין, טלפונים ניידים קבועים ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר