ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פערים עד 80% בין הצעות ביטוח רכב בחברות

עדיין ישנם מבוטחים שאינם מבצעים את סקר השוק, כפי שהצרכן הנבון היה עורך מדי שנה בשנה. השוואת מחירי ביטוח רכב היא הדרך הפשוטה והמהירה כדי להשיג פוליסת ביטוח רכב משתלמת. אותם מבוטחים שעורכים פוליסת ביטוח רכב באופן כמעט עיוור אולי בחרו את המחיר הזול ביותר מכל פוליסות הביטוח האחרות, אולם סביר להניח שאין לו מושג לגבי תנאי הפוליסה שקיבל – או האם הם נמצאו משתלמים אל מול האחרות. הפערים המשמעותיים יותר נוטים להיות בפוליסות ביטוח מקיף לעומת פוליסת ביטוח חובה.

האם לבטח בחברות הביטוח הישירות?
ישנה סטיגמה לגבי המחירים המשתלמים בחברות הביטוח הישיר למיניהן, אולם רכישת ביטוח רכב אוטומטית מן החברות הישירות אינה מוזילה באופן חד משמעי את מחיר הפוליסה למחיר רצפה שעדיף מהמחירים בחברות שעובדות ביחד עם סוכני ביטוח. יש לקחת בחשבון כי ישנן חברות גדולות המחזיקות בכמה חברות ביטוח ישיר שהן לכאורה "מתחרות" מציעות למעשה אותו מחיר בשתי החברות.

המחיר הוא השורה התחתונה?
נכון, ההשוואה נעשית כדי להגיע להוצאה הנמוכה ביותר שניתן- אבל חשוב להבין כמה זה באמת הולך לעלות ברגע האמת: האם משלמים יותר דמי השתתפות עצמית או פחות, האם מקבלים שירותים כמו רכב חלופי או שירותי דרך וגרר, מהו כיסוי לצד שלישי וכמה פיצויים ניתן לקבל.

לשים לב לתקנות החדשות
החל מאוקטובר 2012 נכנסו לתוקף תקנות חדשות, שאומרות כי ככל שמשתמשים פחות ברכב, אז משלמים פחות על הביטוח. העיקרון הזה היה קיים עוד לפני כן, אולם זה בא לידי ביטוי בפרמטרים כמו הקילומטראז´ שנמדד משנה לשנה ברישיון הרכב, פטור מתשלום ביטוח על תוספות לרכב שכלולות בתוך הרישיון או החזר פיצוי מאוחד לביטוח המקיף ביחד עם ביטוח לצד שלישי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר