ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הנחות בביטוח רכב לממעיטים בנהיגה

המשבר הכלכלי מראת כבר סימנים ורוב הציבור עושה מאמצים בחסכון בהוצאות מיותרות ויש לכך גם השפעה על תחום הביטוח. אחזקת רכב דורשת ביטוח חובה לכן ההתלבטות היא לרוב בין ביטוח צד ג למקיף, כמו גם בין חברות הביטוח השונות. ענף הביטוח מהווה תחום מאוד תחרותי וחברות רבות זיהו פוטנציאל בפלח מסוים בשוק שנוהג מעט אך עדיין זקוק לבטח את הרכב מפני נזקים של תאונה, גניבות, פריצות וכדומה.

הרעיון הכלכלי מאחורי ההנחה
חברות הביטוח מתמחרות בהתאם למאפייני הנהג והרכב ועושות הערכת סיכונים. אם נהג נתפס כבעל סיכון גבוה להקלע לתאונה הם מעלים את מחיר פוליסת ביטוח רכב כדי למזער נזקים כלכליים. לאחרונה חברות הביטוח זיהו קבוצות באוכלוסיה שנוהגות מעט אך יש ברושתם לבטח בביטוח מקיף ולכן החלו להציע הנחות משמעותיות.

קהל היעד שמתאים לתוכנית
תוכנית ההנחה של חברות הביטוח מתאימה לרוב לאוכלוסיית הקשישים, שומרי השבת (כי אינם נוהגים בשבתות) ובעלי רכב שמחזיקים רכב נוסף ובאחד הרכבים נעשה מעט שימוש. השיקול הכלכלי שעומד מאחורי ההנחה על ביטוח רכב היא שככל שאדם נמצא פחות על הכביש כך יש פחות סיכון להפעלת הביטוח. יתרון נוסף שחברות הביטוח זיהו הוא שקהל היעד שמתאים להנחה הוא גם לרוב קהל אמיד שיבטח בביטוח מקיף למקרה של גניבה ופריצה ולכן בסופו של דבר הרווח הוא מעט כולו של החברה המבטחת.

בחירת חברת ביטוח מתאימה
כיום ההתלבטות הבעייתית בביטוח היא מתנקזת לשאלה מה עדיף? חברת ביטוח או סוכן? כי בעוד שעבודה מול סוכן היא יותר אישית מבחינת שירות, לעיתים המחיר המשתלם יהיה דווקא בחברות הגדולות. בנוסף, חשוב לבדוק מספר חברות גדולות לביטוח, לבקש הצעות מחיר, להשוות את תנאי הפוליסה ולא לפחד להתמקח במחיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר