ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הליכים לאחר פריצה לרכב

פריצות וגניבות מרכבים אינה תופעה נדירה בארץ ולכן לא מעט אנשים דואגים לבטח מראש בביטוח מקיף, במיוחד כאשר הרכב שבבעלות הנהג יקר והוא נוהג להחזיק ברכב רכוש בעל ערך. ברוב המקרים הפורצים יעדיפו לגנוב חפצים מהרכב אך יש גם תופעה לא קטנה של גניבות רכבים. במקרה של פריצה או גניבת הרכב, יש לפעול לפי מספר כללים חשובים כדי להבטיח טיפול יעיל במקרה.

צעדים ראשונים
הצעד הראשון שיש לעשות לאחר פריצה היא הגשת תלונה במשטרה במשטרה כדי לנסות לאתר את העבריין באמצעות לקיחת טביעת אצבעות או ראיות אחרות. הצעד הבא הוא הפעלת ביטוח רכב, בשעת אמת חשוב לעדכן מהר את חברת הביטוח ובמידה והרכב ניזוק ואין אפשרות לנהוג בו לאחר התקרית, כדאי להזמין גרר ולשמור את החלקים שנפגעו כדי שיהיה ניתן להעריך את השווי שלהם מול השמאי מטעם חברת הביטוח.

שיקולים לביטוח
ביטוח מקיף לרכב מציע כיסוי רחב שכולל בין היתר גם גניבה, פריצה וחבלה ויש חברות שכוללות בפוליסה קבלת רכב חלופי במקרה של חבלה או גניבה. בנוסף, יש חברות ביטוח שמציעות למבוטחים תיקונים מוזלים במוסכי הסדר במסגרת הביטוח וזה שיקול נוסף בביטוח הרכב שיש לקחת בחשבון. תקרית של פריצה לרכב היא אירוע טראומטי ולכן יש חשיבות גבוהה לכיסוי יעיל לרכב והקפדה על תנאי הפוליסה.

תנאים לקבלת פיצויים
בביטוח הרכב השיקול המרכזי הוא לרוב פגיעה גופנית ונזקים לרכבים בתאונה אך יש לא מעט סיכויים לנזקים כתוצאה מפריצה או גניבה ויש לקחת את זה בחשבון בעת חתימה על חוזה הביטוח. במידה ונהג הרכב לא עמד בתנאיםשל ביטוח רכב ואמצעי מיגון לרכב כגון התקנת אזעקה או אביזר אחר שעלול היה למנוע את הפריצה לדעת חברת הביטוח, הנהג עלול לא לקבל את הפיצויים הנדרשים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר