ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פוליסת ביטוח מקיף ונזק לרכוש בפרעות אזרחיות

גם כשמדובר בביטוח רכב שמטרתו היא לכסות פיננסית על הוצאות כלכליות במקרים שונים, עדיין ישנם "חורים" או מקרים שנופלים בין הכיסאות, ואין עליהם כיסוי של ביטוח. כך או כך, מה שמשותף לכל אותם המקרים – בין אם חברת הביטוח מעניקה עליהם כיסוי או בין אם לאו, זה שהרכב נפגע. כשהרכב נפגע – יש להשתמש בביטוח מקיף לרכב ולהפעיל אותו בזמן אמת. כדי להפעיל אותו ולקבל תמורה, יש לוודא שאכן ישנו כיסוי לעילה המבוקשת. בביטוח מקיף הכיסוי הסטנדרטי הוא על גניבת הרכב, תאונת דרכים, חבלה ברכב בזדון, שטפון ועוד.

האם יש ביטוח רכב במקרה של פרעות?
הכיסויים הסטנדרטיים בפוליסת ביטוח רכב מקיף לא כוללות מקרים של פרעות, וכאן חשוב להבין כי נמתח גבול דק המבדיל בין חבלה זדונית ברכב ובין חבלה בזמן שהוגדר כזמן פרעות. לרוב, בפרעות ניזוק פח הרכב בעיקום או בריסוס, שמשת המכונית נשברת או שהצמיג נשרף, ואפילו הרכב עצמו נגנב. למקרים אלו, רצוי לדאוג לתוספת הביטוח המיוחדת.

על מהות הפרעות
ישנן הגדרות למעשי פרעות, כמו למשל ביזה, אלימות והרס הרכוש. לצורכי הביטוח, ממש כמו שמכריזים על אסון שטפון או שריפה, כך גם בפרעות שנעשו. חברת הביטוח לא תעניק כיסוי בביטוח מקיף לרכב פרטי, אם אין לה כיסוי נוסף לכך –מה שנתון בידי המבוטח ולבחירתו העצמאית. במידה ולא יבחר בביטוח שכזה, לא יקבל פיצויים על כך .

כיסוי של פרעות אזרחיות בביטוח
פרעות אזרחיות היו כלולות עד לשנת 2000 בכיסוי ביטוח מקיף לרכבים ומאז לאחר תחולת האינתיפאדה השניה, הכיסוי הזה השתייך לריידרים (לתוספות) שחברת הביטוח הוסיפה לפוליסות הסטנדרטיות. אחת הסיבות לכך היא בין היתר היכולת של תושבי השטחים ויושבי הקו הירוק לקבל הפיצויים בדרכים שונות ואחרות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר