|
|
טעויות של חברות ביטוחחברות ביטוח הן גופים גדולים אשר חל עליהם פיקוח ממשלתי, אולם עדיין יש מקום לטעויות, ככל שמדובר בהפעלת שיקול דעת של נציגי שירות, של עורכי הדין של החברה, של שמאי הרכב ועוד. טעויות של חברות ביטוח יכולות להיות מתוקנות כל עוד המבוטח התובע שכנע את השופט כי נעשה עוול למבוטח בעקבות מקרה שקרה, או כאשר הצדק אכן נמצא עם התובע והוא הוכיח זאת לפי תנאי הפוליסה. כך או כך, חשוב לדעת שבביטוח רכב האותיות הקטנות הן שקובעות ולכן הסכמה לחוזה הביטוח בהתחלה מחייבת התמודדות עם התנאים שהוסכמו בזמן אמת.
טעויות של חברת ביטוח ישנן טעויות נפוצות בביטוח רכב כמו למשל במצב שבו נציג השירות טרח להגיע להסכמה עם המבוטח לעתיד – הסכמה שהיא עניין של "חים או מוות" עבור המבוטח בנתינתו את ההסכמה למציג – אפילו אם שם על כך דגש. בפועל, הפרטים לא נכנסו לחוזה הפוליסה ולפעמים מגלים זאת מאוחר מדי.
המשך תשלום עבור פוליסה שפג תוקפה מספר התשלומים עבור חברת הביטוח אמור להיות עד 12 או קטן ממספר החודשים בביטוח. על כן, אין כל סיבה להמשיך ולשלם לאותה חברת ביטוח עבור הפוליסה שהסתיימה. חברות הביטוח עלולות להמשיך ולחייב את המבוטח גם אם לא הסכים לתקופת ביטוח נוספת. בהצגה של פרטי החיוב מול חברת הביטוח ניתן להסדיר את הנושא בזיכוי, ללא תביעה.
כשלא כל הנהגים צוינו בפוליסה כל הנהגים הקבועים ברכב חייבים לבנות את פרופיל הנהגים ברכב; אם ישנו נהג חדש או צעיר שלא נכללו בפוליסה, הרי שהמחיר עלול להיות יקר מדי עבור הפוליסה שכביכול הופכת ל"רגילה". רצוי לגלות את הטעות עם קבלת הפוליסה הרשמית בדואר, למרות ששיחות הטלפון של שירות הנציגים מוקלטות לרוב.
|
|
|